کد خبر: ۳۹۹۸۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۵
نقدی بر فرافکنی مجدد رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی:
آقای روحانی نگفت " انقلابی نما" منتقدان هستند یا کسانی که خود باوری ملی را در حد آفتابه و آبگوشت بزباش به تمسخر می گیرند یا کسانی که با جان کری در خیابانهای اروپایی نرد دوستی و مودت دیرین را تجدید می کنند و این حرکت خود را هم با افتخار حرکت دولت یازدهم در پشت خطوط قرمز نظام معرفی می کنند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای سه وزارتخانه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان برگزار شد. جدای از تمامی سخنان و مواضع فتنه گرانه برخی نمایندگان، رئیس دولت به روش و عادت مالوف سه ساله و اندی خود منتقدان را هم در این جلسه بی بهره نگذاشت و با لفظ "انقلابی نما" فکر و جسم همه منتقدان را نوازش کرد، اما نگفت "انقلابی نما":

- منتقدان هستند یا کسانی که خود باوری ملی را در حد آفتابه و آبگوشت بزباش به تمسخر می گیرند.

- منتقدان هستند یا کسانی که خود باوری ملی اسلامی – ایرانی را در صنایع دفاعی در تمام عرصه ها بثه تمسخر می گیرند و تما این دستاوردها را با یک بمب آمریکایی قیاس می کنند.

- منتقدان هستند یا کسانی که با جان کری در خیابانهای اروپایی نرد دوستی و مودت دیرین را تجدید می کنند و این حرکت خود را هم با افتخار حرکت دولت یازدهم در پشت خطوط قرمز نظام معرفی می کنند.

- منتقدان هستند ی کسانی که سوء مدیریت شان در رفاه و معیبشت اقتصادی مردم اکثریت آنان را در زیر خط فقر قرار داده و هیچ گونه توانی برای برقراری ثبات در مدیریت قیمت کالاها و ارزاق عمومی ملت ندارند.

- منتقدان هستند یا کسانی که در طول مدت وزارتشان سرکوب مسکن مهر به انحاء مختلف، عدم خود اتکایی به صنعت حمل و نفل خصوصا حمل و نقل ریلی و واگذاری آن به خارجی ها و... را از اسناد افتخار آمیز دوران خود می دانند. بماند که خرید هواپیماهای سوپر لوکس ادعایی هم در بدنه خود جای پایی برای اقشار متوسط و پایین تعبیه نکرده است و فقط اقشار مرفهان بی درد و حرام خواران بیت المال توانایی استفاده از تکنولوژی مرحمتی دولت تدبیر و امید را دارند و لاغیر.

- منتقدان هستند یا کسانی که وقتی نمی توانند یا برنامه ملی بنام یارانه و یا سبد کلا را مدیریت کنند شب اقدام و پرداخت یارانه را شب مصیبت عظمای دولت قلمداد می کنند و قسی علی هذا.

- منتقدان هستند یا کسانی که نفوذ عناصر نفوذی غرب زدگان و کشته شدگان فرهنگ غربی در بدنه دولتشان هر از چند گاهی روایتی از جاسوسی و خیانت این عناصر بگوش می رسد.

- منتقدان هستند  یا کسانی که حفظ منافع ملی را در واگذاری آب خوردن مردم و انرژی هسته ای و... به کدخدا می دانند.

- منتقدان هستند یا کسانی که هیچ یک از برنامه های عمرانی و فرهنگی را وظیفه خود نمی دانند.

- منتقدان هستند یا کسانی که با سیاست هایشان باعث شدند که آمریکا امروز با افتخار اعلام می کند که با برجام ایران را کنترل کردند!

- منتقدان هستند یا کسانی که در لباس دیپلمات و تحصیلکرده غرب و آمریکا شدند وزیر و وکیل مردم زجر کشیده ایران.

- منتقدان هستند یا کسانی که اختلاس و کلاهبرداری و حرام خواری را وام و حرام خواران را ذخیره نظام خواندند.

- منتقدان هستند یا کسانی که تلاش می کنند فتنه گران را دوباره به صحنه سیاسی کشور برگردانند.

- منتقدان هستند یا کسانی که دائما در بوق و کرنا می کنند که بیان فتنه و تاریخ فتنه تا به کی در حالی که فتنه و فتنه گران امروز شاخص وفاداری به نظام و انقلاب تلقی می شود و تطهیر کردن آنان خیانتی است بزرگ به فداکاری ملت .

- منتقدان هستند  یا کسانی که با شعار "ما نمی توانیم" تمامیداشضته های علمی و صنعتی 37 ساله انقلاب اسلامی را برای خشنودی کدخدا ی غربی و آمریکایی هدف گذاری کرده اند.

- منتقدان هستند یا کسانی که سربازی خود و دوران دفاع مقدس ملت ایران را در خیابانهای نیویورک و لس آنجلس با خوشی و در امنیت کامل گذر عمر کرده اند و علیرغم خانواده مرفه و سلطنت طلب مرتبط با ساواک  امروز در نظام اسلامی بر مسند  وزارت نشسته اند.

- منتقدان هستند یا کسانی که قول بازسازی 100 روزه اقتصادی را به ملت دادند اما امروز یا دلار 3700 تومانی نه تنها از رکود که از تورم هم عبور نکردند.

- منتقدان هستند یا کسانی که در مجلس هم خود و هم معاونانشان قول رفع تحریم ها به محض امضای توافق نامه دادند اما امروز می گویند ما کی چنین قولی داده ایم. دریغا از یک جو صداقت و شجاعت در پایمردی در راه حتی نادرست و غلط خود.

- منتقدان هستند یا کسانی که محل کارشان در مجمع تشخیص مصلحت و مرکز تحقیقات استراتژیک  آغوش پرورش اختلاس گرانی چون بابک زنجانی  و ... شده است.

- منتقدان هستند یا کسانی که برادر و اقوام و دوستان و همشهریانشان در بالاترین سطوح اقتصادی امروز در مظان شدیدترین اتهامات حرام خواری و اختلاس از بیت المال و... هستند.

- منتقدان هستند یا کسانی که در دوران دولتشان کارخانه های  صنعتی و تولیدی یکی پس از دیگری ورشکست می شوند و کارگرانشان حواله به آینده ای نامعلوم می گردند.

- منتقدان هستند  یا کسانی که در دوران دولتشان آمار بیکاری اعلامی 6000000 نفر و آمارهای واقعی تا 11000000  را بر آورد می کنند.

- منتقدان هستند یا کسانی که بدلیل رکود و تورم افسار گسیخته آمار افراد در سن ازدواج و گذشته از سن ازدواج که توانایی ازدواج را ندارند به مرزهای  13000000 نفر رسیده است.

. منتقدان هستند یا کسانی که ....

در مجموع می توان این زنجیره هستند و هستیم را با اندکی موشکافی بیشتر گسترش داد و نصیحتی مشفقانه به دولت و شخص رئیس دولت کرد و آن اینکه خوب است در مدت باقی مانده عمر دولت دوازدهم:

* دولت نهم و دهم را به فراموشی بسپارید و خودتان باشید نه دولت در سایه دولت نهم و دهم که از آن ارتزاق حیات می کند.

* از تهمت زدن به منتقدان خودداری کنید که روزی هم دفتر عمر دولت شما بسته خواهد شد و در آن روز آنی خواهید بود که امروز دولت ماقبل خود را به آن متهم می سازید.

* در مدت چند ماه باقی مانده عمر دولت تدبیر به معیشت مردم برسید که بیکار و شکم خالی سیاست نمی شناسد اما متاسفانه یا خوشبختانه ملت ایران امروز در کوران سختی ها سیاسی و اقتصادی به کوچکترین موضوعی حساسیت نشان می دهد و دولت اعتدال امروز با جیب های خالی مردمی روبروست که انتظار انتخابات سال آینده را می کشند تا شکست و یا موفقیت سیاست های دولت شما را پاسخی مناسب در شان خدامتتان بدهد پس خدمت کنید آنگونه که در شان وعده هایی هستید که در سال 92 به ملت دادید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها