کد خبر: ۳۹۹۹۹۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۲     ۱۲ آبان ۱۳۹۵
در این بیانیه آمده است: حال که نه آمریکا از ظلم و جنایت­های بی پایانش دست برداشته و نه ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی دست از آرمان­ها و اعتقاداتش بر خواهد داشت، مشتها را گره خواهیم کرد و خشم و نفرت خود را از هرچه ظلم و ظالم است بر سر استکبار و آمریکا فرود خواهیم آورد و تا نابودی کامل آمریکاو اذنابش فریاد خواهیم کشید: مرگ بر آمریکا

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بسیج رسانه استان قم به مناسبت سیزدهم آبان ماه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و همچنین روز دانشجو بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کردند.


بسمه تعالی

وَ لاَ تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَ مَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لاَ تُنْصَرُونَ (هود، 113)

و بر ظالمان تكيه ننماييد، كه موجب مى‌شود آتش شما را فرا گيرد؛ و در آن حال، هيچ ولىّ و سرپرستى جز خدا نخواهيد داشت؛ و يارى نمى‌شويد

یوم الله سیزده آبان، نگینی درخشان در تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران است که یادآور اتفاقات بزرگ و تاریخ سازی است که وجه مشترک همه آنها استکبار ستیزی و مبارزه علیه ظلم و ستم مستکبرین می­باشد. انقلاب اسلامی ما شورش و قیامی علیه استکبار شرق و غرب بود که جهان را ملک طلق خود می­دانستند و ملت­های آزاده جهان را در بند استعمار و استبداد کشیده بودند. انقلاب اسلامی راه روشنی را بر روی ملتها گشود که در این دنیای تاریک و ظلم زده میتوان قیام کرد و به وعده الهی گوش سپرد که نصر و پیروزی از آن حزب خداست.

«ما تصميم داريم پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفيع كرامت و بزرگوارى به اهتزاز درآوريم». این سخن امام بزرگوارمان است که نشان از هدف انقلاب نیز می­باشد. رهایی از بند استکبار و ظالمان جهانخوار و بازگشت به انسانیت و بندگی معبود یکتا باید هدف تمام ملت­های آزاده جهان باشد و در این مسیر هیچگاه نمیتوان با مستکبرین جنایتکار سر سازش داشت چرا که آنها موجودیت خود را در خطر می­بینند و باید هم احساس خطر بکنند چرا که انقلاب اسلامی ریشه استکبار را از جا خواهند کند . انشاءالله.

استکبار جهانی که امروزه آمریکای جنایتکار مصداق بارز آن است نه تنها دست از اعمال کثیف و زشت خود برنداشته که هر روز ننگی دیگر را به دامن کثیفش اضافه میکند و خوی استکباری را بیش از پیش با رنگ و لعاب های مختلف به نمایش می­گذارد. امروز آشوبی که در منطقه شاهد آن هستیم همه از آستین پلید صهیونیست جهانی و آمریکای جنایتکار بیرون زده است. باز یاد سخنی از امام بت شکنمان میکنیم که : «راستى اگر بسيج جهانى مسلمين تشكيل شده بود، كسى جرات اين همه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوى رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم داشت؟»

گرگ صفتی و درندگی استکبار جهانی از یک طرف و عدم یکپارچگی و اتحاد جامعه اسلامی بواسطه جهالت برخی حاکمان بی غیرت و بی منطق، گره در کار ملتهای مسلمان منطقه انداخته است و سالهاست که آسایش و آرامش را از آنان دور ساخته است. دولتهای خود فروخته اگر خیال میکنند که رابطه با آمریکا و ذلت در برابر استکبار نفعی به حال آنها دارد بار دیگر وضعیت خود را با دقت مشاهده کنند که جز یک بازیچه در دست آنان نیستند و تا هستی و دینشان را تباه نکنند دست بردار نخواهند بود.

اما کسانی که در جمهوری اسلامی دل در گروه رابطه با آمریکا دارند و به خیالشان از این رابطه نفعی خواهند برد بدانند که این هشدار الهی است که حتی پیامبر خود را بدان خطاب میسازدکه : «و بر ظالمان تكيه ننماييد، كه موجب مى‌شود آتش شما را فرا گيرد؛ و در آن حال، هيچ ولىّ و سرپرستى جز خدا نخواهيد داشت؛ و يارى نمى‌شويد . هود آیه 113»

حال که نه آمریکا از ظلم و جنایت­های بی پایانش دست برداشته و نه ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی دست از آرمان­ها و اعتقاداتش بر خواهد داشت، مشتها را گره خواهیم کرد و خشم و نفرت خود را از هرچه ظلم و ظالم است بر سر استکبار و آمریکا فرود خواهیم آورد و تا نابودی کامل آمریکاو اذنابش فریاد خواهیم کشید: مرگ بر آمریکا

ما بسیجیان رسانه­ای و افسران جنگ نرم بر خود فرض می­دانیم که علاوه بر حضور در راهپیمایی پر شور یوم الله 13 آبان با قلم هایی که در دست داریم پرده از چهره ننگین استکبار بزداییم تا همگان از خباثت و اعمال جنایتکارانه آمریکا در حق ملتها خصوصا ملت آزاده ایران مطلع و آگاه شوند که این را رسالت خود میدانیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها