يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۳۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۶ آبان ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به خاطر بررسی شرایط مصدومان تیم ملی خیلی زود تبریز را به مقصد تهران ترک می‌کنیم.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از تبریز، کارلوس کی‌روش در نشست خبری اظهار کرد: مراتب تقدیر خودم را به اهالی فوتبال‌دوست شهر تبریز عرض می‌کنم؛ باعث افتخار است که با توجه به دعوت زنوزی در تبریز هستیم. هدف اصلی ما این بود که بدون در نظر گرفتن آقای زنوزی از قبل می‌خواستیم به تبریز بیاییم و مراتب تقدیر خودمان را از زنوزی برای تیم ملی انجام دهیم، به خصوص از کمک‌های باشگاه گسترش نیز تقدیر کنیم.

کی‌روش ادامه داد:‌ همان‌طور که گفتم نیت اولیه این بود که از زحمات زنوزی و باشگاه تقدیر کنیم و در درجه دوم از امکانات گسترش بازدید کنیم تا برای هماهنگی های اردوی تیم ملی اقدامات لازم را به عمل بیاوریم. فوتبال مدرن امروز نیاز به امکانات وسیع دارد و باید به جزئیات توجه ویژه‌ای شود. با توجه به امکاناتی که امروز دیدم می توانیم میزبان تیم ملی در تبریز باشیم و از امکانات خوب اینجا بهره وری کنیم. از زنوزی و باشگاه گسترش تشکر می‌کنم. به ایشان و مدیران این تیم تبریک می‌گویم بابت همه اقداماتی که اینجا شده است.

وی در خصوص اینکه آیا در آینده باشگاه گسترش می تواند میزبان اردوی تیم ملی باشد یا خیر، گفت: بله؛ بعد از اینکه امروز از نزدیک دیدم، امکانات اینجا می تواند قابل استفاده باشد. باید مکاتبات لازم را با فیفا انجام دهیم، چون باید فیفا تأیید لازم را به عمل بیاورد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

کی‌روش در خصوص وضعیت مصدومان تیم ملی گفت: یکی از دلایلی که باید سریعا به تهران برگردیم این است که باید جلسه‌ای را با کادرفنی داشته باشیم، برای لیست نهایی تیم ملی که پس از بازگشت لیست اعلام می‌شود. در خصوص بیرانوند شرایط متفاوت است چون با توجه به مصدومیتی که دارد نمی توانیم به اعزام او فکر کنیم اما در خصوص امیری پس از جلسه امروز تصمیم می گیریم. بیرانوند مطمئنا بیرون است اما هنوز به امیری امیدواریم.

سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط محمدرضا ساکت و اینکه آیا او از تیم ملی جدا شده است؛ گفت: تعجب می کنم از این صحبت و اولین بار است این موضوع را می‌شنوم و در این خصوص اطلاعی ندارم.

وی در مورد اینکه جایگزین بیرانوند چه کسی است، گفت: الان نمی‌توانم صحبت کنم و در روز بازی تصمیم می‌گیرم. یکی از دغدغه های ما دروازه بان است و خیلی زود است که تصمیمی بگیریم. اما هر بازیکنی که دعوت می شود یعنی ما به او اطمینان داریم و می‌تواند شانس حضور داشته باشد. اینکه چه کسی بازی کند یک بحث است اما شانس بازی را همه دارند.

کی‌روش در مورد امکانات باشگاه گسترش گفت: ین اقدامی که یک باشگاه خصوصی انجام می دهد باید مورد استقبال قرار بگیرد. امیدوارم این باشگاه اولین باشگاه باشد از باشگاه های متعددی که خصوصی می شوند چون آینده فوتبال در اخیتار این باشگاه هاست و رشد طبیعی در فوتبال جهان نیز به این شکل است. مطمئناً دولت از باشگاه ها حمایت می کند اما برای رشد فوتبال در آینده روند فوتبال به دستان باشگاه های خصوصی خواهد افتاد. برای باشگاه گسترش مطلب مهم این است که کارهای پایه ای به صورت سازماندهی شده گرفته شود تا به کمک این باشگاه کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره بازیکنان تبریزی دعوت شده به تیم ملی گفت: نقطه نظر من این است که در روندی قرار داریم که بتوانیم فوتبال‌مان را توسعه دهیم. تمام بازیکنان دعوت شده با ما تمرین می‌کنند و اقدامات مان در روند توسعه تیم است. بازیکنانی که اشاره کردید و سروش رفیعی یا شجاعیان و آقایی بازیکنان جوانی هستند که استعداد و توانایی های بالایی دارند اما تجربه کمی دارند. اگر این بازیکنان در کشورهای دیگر بودند 15 تا 20 بازی ملی داشتند اما الان اینها تجربه لازم را ندارند. فردا در جام جهانی تجربه حرف آخر را می‌زند. باید در نظر بگیریم هفته دیگر بازی مهمی با سوریه داریم که مهم ترین مطلب 3 امتیاز است اما دی ماه اردویی را برگزار می کنیم یه همراه یک بازی دوستانه که در آن از بازیکنان کم تحربه استفاده می کنیم تا سطح تجربه خود را بالا ببرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها