يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۴۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۵
در حالی که حتی رسانه‌های حامی دولت معتقدند ناکارآمدی اقتصادی دولت یازدهم از مدیران آن است، معاون حقوقی رئیس‌جمهور تاکید کرد غیر از 3 وزیر جابه‌جا شده تغییر دیگری در دستور کار نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه کیهان، در حالی که حتی رسانه‌های حامی دولت معتقدند ناکارآمدی اقتصادی دولت یازدهم از مدیران آن است، معاون حقوقی رئیس‌جمهور تاکید کرد غیر از 3 وزیر جابه‌جا شده تغییر دیگری در دستور کار نیست.
 
روزنامه آفتاب یزد در این زمینه نوشت: مشکل از اجراست نه مشاوران اقتصادی دولت. اشکال اساسی در دولت یازدهم، بیشتر متوجه اجرا و بدنه اجرایی است. بخشی از مدیرانی که در بدنه اجرای دولت هستند به دلایل مختلف ریسک نمی‌کنند تا با چالش‌های احتمالی مواجه نشوند. این مدیران عملکرد کارمندی دارند در حالی که شرایط کشور نیازمند عملکردی متفاوت و شتابان‌تر است. باید فکری به حال اجرا و بدنه اجرایی در تیم اقتصادی کرد تا اینکه اشکالات را متوجه نظریه‌پردازی اقتصادی دانست.
 
با این وجود مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور دیروز در نمایشگاه مطبوعات و در پاسخ به سوالی در مورد ترمیم دولت و احتمال تغییر محمد نهاوندیان و تیم اقتصادی دولت گفت: برنامه تغییر دیگر تاکنون در دستور کار دولت نیست. آنچه مطرح می‌شود گمانه‌زنی رسانه‌ای است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها