کد خبر: ۴۰۰۵۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۵
جنگ برای رشید مظاهری و محمدرضا اخباری برای شماره یک شدن در بازی با سوریه از امروز شروع شده است، جنگی که با پیوستن سوشا مکانی به اردوی ترکیه سخت تر خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت بازی با سوریه را از دست داد و البته علیرضا حقیقی نامش برای این بازی از لیست توسط کارلوس کی روش خط خورد.


رشید مظاهری، سوشا مکانی و محمدرضا اخباری سه گلر دعوت شده تیم ملی هستند که البته حضور رشید مظاهری و اخباری در اردوهای قبلی می تواند نشان دهد شانس آنها برای ایستادن درون دروازه تیم ملی بیش تر است.


مظاهری و اخباری که از تیم های شهرستانی ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز به تیم ملی دعوت شده اند انگیزه های فراوانی دارند تا در بازی با سوریه درون دروازه بایستند.


البته در بین این دو بازیکن تنها محمد رشید مظاهری در بازی های دور ابتدایی سابقه فیکس شدن را دارد و این می تواند یک پوئن مثبت برای گلر گچسارانی به حساب بیاید. گلر تیم ذوب آهن موفق شد برابر هند دروازه اش را بسته نگه دارد؛ همچنین اخباری یک بازه 30 دقیقه ای در بازی دوستانه برابر قرقیزستان برای تیم ملی بازی کرده است.


البته کلین شیت های اخباری در لیگ شانزدهم آمار خوبی برایش به ارمغان آورده است و پوئن مثبت او به حساب می آید.


جنگ برای شماره یک شدن بین این دو دروازه بان از امروز شروع شده است و هر دو گلر می خواهند توانایی های خود را به کادرفنی تیم ملی نشان دهند البته این جنگ در مالزی و با حضور سوشا مکانی به جنگ سخت تر و مهم تری تبدیل می شود.

 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها