أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۸۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۵
رسانه های انگلیس گزارش دادند که بر اثر واژگونی تراموا در جنوب لندن بیش از 50 کشته و زخمی بر جا گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، ورونیوز گزارش داد: واژگونی یک تراموا در جنوب لندن، پایتخت انگلیس پنج کشته و بیش از 50 زخمی بر جای گذاشت.

دو نفر نیز در داخل تراموا گیر کرده بودند که درنهایت آتش نشانان و نیروهای امداد به کمک تجهیزات برش، آنها را نجات دادند.

تحقیق درباره علت وقوع این حادثه ادامه دارد و پلیس یک نفر را که به گفته رسانه های انگلیس راننده این تراموا است، بازداشت کرده است.

لیام لهان، معاون مرکز خدمات آمبولانس شهر لندن می گوید: «ما بیش از 50 زخمی را به بیمارستان های مختلف منتقل کردیم از جمله به بیمارستان سنت جورج و بیمارستان دانشگاه کرویدون. بیشتر زخمی ها قادر به راه رفتن بودند با این وجود شماری از زخمی ها نیز آسیب های جدی دیده اند. ما همچنان در محل وقوع حادثه و در نزدیکی تراموا، در کنار دیگر نیروهای بخش حوادث اضطراری تا پایان عملیات امداد مشغول به کاریم.»

پس از انتشار این خبر ترزا می، نخست وزیر انگلیس در پیامی با خانواده های قربانیان و همچنین بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

این اولین حادثه مرگبار تراموا در بریتانیا از سال 1959 میلادی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها