کد خبر: ۴۰۰۹۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۲ آبان ۱۳۹۵
با کمی تامل، کمتر شخصیتی در میان سیاسیون پس از انقلاب را می توان نام برد که برای رسیدن به اهدافش حتی بر ضد خودش نیز قیام کند. اما با مروری بر سوابق و مواضع هاشمی رفسنجانی به نتایج عجیبی میرسیم.

وی کسی است که سخنان آتشینش در باب مبارزه با آمریکا و منافع #آمریکا در هر کجای جهان را هنوز هم میتوان در تیتر روزنامه های اوایل انقلاب دید اما امروز میگوید مرگ بر امریکا تا کی؟ او کسی است که طالب خدمت بود نه تشنه قدرت اما در اواخر دوران ریاست جمهوری اش سودای تغییر قانون و ادامه ریاست جمهوری در سر داشت.

او کسی است که وقتی می بیند هوادارانش حتی سخن ثبت شده امام(ره) را که گفته بود "هاشمی زنده است چون نهضت زنده است" به "نهضت زنده است تا هاشمی زنده است" تحریف میکنند ذره ای اعتراض نکرد و نهضت را زیر مجموعه خود میداند بجای آنکه بداند خودش زیر مجموعه کوچکی از نهضت بزرگ انقلابی مردم است.

او کسی است که سخنان تندش بر ضد اشرافیگری در سالهای دور خودنمایی میکند اما کارگزاران دولتش و همراهان و فرزندانش میشوند نماد اشرافیگری. او کسی است که حاضر است برای در راس ماندن، تغییرات ملموسی در افکار و سیاستهای خودش اعمال کند همانگونه که رفتار او با اصلاح طلبان در سالهای دور و در این سالها نمایانگر است.

او کسی است که در چندین مورد بر خلاف صریح ترین سخنان مقامات عالی نظام نیز موضع میگیرد و سخن از نداشتن موشک و نیروی نظامی میگوید و انقلابیون را تندرو خطاب میکند و کار را به جایی میرساند که در نهایت خطبه های نماز جمعه اش می شود ملجا فتنه انگیزان. او تنها کسی است که به رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه بدون سلام می نویسد و با سکوت بی موقع و ایراد سخنان جهت دار، دشمنان انقلاب را تشجیع و آنان را بر کف زدن برایش وادار میکند.

به راستی اگر او انقلاب را برای خود نمیداند و خود را برای انقلاب میداند این حاشیه ها و دهها مورد ذکر نشده دیگر چه معنایی دارد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
۵
۱
فعلا تا این لحظه این ما مردم بدبخت بودیم که در خدمت ایشون و بیت معظمشون بودیم.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
۴
۱
اگر دقت كنيد كه دانشگاة آزاد از هفت دولت با ارزش هزاران هزار ميلياردي خود در دست كيست . آنگاه خواهيد فهميد كه هاشمي براي انقلاب است يا انقلاب براي هاشمي !!!


ههههههههههههههههه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
۴
۱
هاشمی مشکلش ان جاست که کمی خود را بیش از حد پذیرفته و بیش از حد روی خود حساب باز کرده و بیش از ظرفیتش از خود انتظار دارد
پاسخ
مالک
-
۱۱:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
او می خواهد جمله ی یکی برای همه وهمه برای یکی را معنا کند هرچند او مثل زمان ریاست جمهوریش در پی جاودانگی در این دنیا می باشد و می خواهد قانون خدا را تغییر دهد وهمیشه زنده بماند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
نه انقلاب برای رفسنجانی است و نه رفسنجانی برای انقلاب .
عده ای از اینها ، از بدو انقلاب به فکر منافع خاندان و دوستان خود بوده و هستند .
هرمی ها ، گلدکوئیستی ها ، اشراف ، حرامخواران ، وطنفروشان ، همیشه طلبکاران ، دین ستیزان و آقازادگان شرور و بی درد .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵
۰
۱
هاشمی را می شود شناخت و تحلیل کرد اما شناخت حسین صفدری کار دشواریست!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
برای تو که قید ملتت را زدی اسان است اما برای هر انسان ازاده ای به این سادگی نیست قلم شکن ها
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
هاشمی از سال 64میخوست با نزدیک کردن خود به آمریکا نقش بزرگان سعودی خود را بازی کند و همانند آنها در همکاری با انگلیسی ها در تاسیس پادشاهی سعودی در ایران با همکاری آمریکاجمهوری هاشمی تاسیس کند که احمدی نژاد مثل مثل یک کامیون آجر بر سر او و خانواده اش آوار شده همه هستی اش را باخت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها