کد خبر: ۴۰۱۰۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۲ آبان ۱۳۹۵
نه تنها سوشا از لحاظ اخلاقی در فوتبال ایران دچار مشکل و محرومیت بود، بلکه از بعد فنی نیز یکی از دلایل از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر محسوب می شد و مشخص نیست دعوت از او و بازی دادن به چنین گلر غیرقابل اعتمادی چه معنایی دارد؟
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی ایران درحالی برابرپاپوآ گینه نو صف آرایی کرد که سوشا مکانی درترکیب اصلی و اولیه کشورمان قرارگرفته بود، این در حالی است که سوشا مدتها بود که به اردوهای تیم ملی هم دعوت نمی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، درغیاب علیرضا بیرانوند مصدوم، سوشا مکانی که درحال حاضردرلیگ دسته دوم نروژ و تیم میوندالن توپ می زند فیکس شد و گل هم نخورد اما نیمه دوم محمدرضا اخباری سنگربان تراکتورسازی درون دروازه تیم ملی ایستاد و یک گل هم خورد. 

به نظرمی رسد اگراتفاق خاصی نیفتد به احتمال زیاد دربازی ایران و سوریه سوشا مکانی که دارای پرونده های متعدد حاشیه ای نیز هست، دروازه بان فیکس کارلوس کی روش باشد. البته تیم ملی رشید مظاهری گلرذوب آهن اصفهان را نیزدراختیاردارد اما بسیاربعید است به او بازی برسد.
این تصمیم احتمالی کی روش بسیار بحث برانگیز است چراکه نه تنها سوشا از لحاظ اخلاقی در فوتبال ایران دچار مشکل و محرومیت بود، بلکه از بعد فنی نیز یکی از دلایل از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر محسوب می شد و مشخص نیست دعوت از او و بازی دادن به چنین گلر غیرقابل اعتمادی چه معنایی دارد؟
ناگفته نماند دیدارتیم های ملی ایران و سوریه درچارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه سه شنبه 25 آبان ماه جاری و ساعت 30 و14 به وقت کشورمان درمالزی برگزارخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها