يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۸۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۲۸ آبان ۱۳۹۵
چرا باید دولت مرتبا در تریبون های رسمی با رعب و وحشت القا کند که افراد (زوار) بدون روادید را دستگیر میکند؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد عبداللهی جامعه‌شناس و استاد گروه جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به مسدود شدن مرز مهران و سرگردانی هزاران زائران حسینی و بی عملی دستگاههای اجرایی دولت در این زمینه نوشت:

1- چرا سفر به گرجستان و ارمنستان و ترکیه که پاتوق توریسم عیش و کیف و دوری از خداست باید بدون روادید باشد؟ اما دولت و رئیس همیشه خندان دستگاه دیپلماسی، هیچ رایزنی، هیچ تلاشی برای بزرگترین راهپیمایی جهان در کشور همسایه ما نکرده است؟ چون یک سفر الهی است؟!

2- چرا باید دولت مرتبا در تریبون های رسمی با رعب و وحشت القا کند که افراد (زوار) بدون روادید را دستگیر میکند؟

3- چرا دولت پایانه های مرزی کشور را تنها به 3 پایانه محدود کرده؛ با توجه به اینکه حضور میلیونی زوار در مرزها هر ساله قابل پیش بینی است؟

4- مرزهای غربی کشور به پارکینگ تبدیل شده، چرا دولت نباید ناوگان عمومی فعالی برای این روزها اختصاص دهد تا با حجم ترافیک بالا در این شهرها مواجه نشویم؟ آیا با دو ماه از حقوق جناب صدقی یا سرور گرامی آقای صفدر حسینی چند تا وسیله ایاب و ذهاب عمومی نمیشد برای زایران کرایه کرد؟ آیا واقعا بودجه ای بیشتر از دو الی سه ماه از حقوق نجومی بگیران برای ایجاد حداقل تسهیلات پارکینگ و گمرکی برای زایران مورد نیاز بود؟ در حالیکه خود به خوبی میدانند اگر کوچکترین مطالبه ای درباره بودجه برای این امور، از مردم شود، در کمترین زمان مهیا میشود. چرا دولت باید با دریافت بیمه اجباری از زوار و افزایش چند برابری کرایه ها، کاسب اربعین شود؟

5- چرا باید ستاد اربعین رسما و کتبا به صدا و سیما دستور دهد از دعوت و تشویق مردم به پیاده روی اربعین حسینی، خودداری کنند؟

آیا معنای این سخن، چیزی جز خواست دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن و خاموش کردن و بایکوت این تجمع باشکوه و دشمن شکن اسلامی است؟ چگونه است همین دولتی که برای استادیوم محدود صدهزارنفری آزادی قبل از بازی دربی پیاپی اطلاعیه تلویزیونی برای هجوم به ورزشگاه سر می دهد، برای کربلا به صداوسیما عدم تبلیغ را دیکته می کند؟؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عمیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
همه این چرا در وابستگی این دولت ودل سپردن به کدخدای لامذهب ومستکبر مباشد
آقایان افسادطلب ازدینی ندارند وملتی جزجیبهای گشادشان که هیچ پرنمیشود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
با آل علی هر که در افتاد ورافتاد
گنده تر از این ها چاییده اند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
ازون طرف هم میگن برا حفظ یکپارچگی عکس رهبری رو با خودتون نیارید......ولی جوون ما بره عراق...درودیوار عکس شیعه انگلیسی ببینه.......اروپایی تازه مسلمون بره عراق.از درودیوار براش شیعه انگلیسی بباره..........بله....متاسفانه شما سایت های خبری هم خواب تشریف داریدو کم کاری میکنید.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
۳
۰
دولت تزویر فقط شعار میده
خانم ابتکار میاد شیراز (20آبانماه ) دیدار با کارکنان محیط زیست نداره ولی دیدار با اصلاح طلبان استان فارس اولویت اولش قرار می گیره تا تبلیغات را علنا" شروع کنن . ولی در سکوت بی خبری بخیال خودشود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
۴
۱
استاد محترم میدانید چرا ؟ چون قرار است هر کجا آثاری از دین به چشم می خورد رفته رفته پاکش نمایند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
الان فکر کردی حرف جدیدی زدی ؟
یا از گنده تر هایش موفق بودی
استاد عزیز 9 دی را خوب به خاطر بسپار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
جایی نگی خانه نشین می شوی ها ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
به نظر من اخر سر این بی دین ها و لاابالی ها و کافران و منافقین باقی مانده هم ،خیلی از ان ها ،مثل مرغ به خاطر این خام عمل کردن ، مثل ان سه نفر بر تیغه شمشیر می رود
اخر یکی نیست بگوید وقتی با 270 هزار اختلاف این همه پایه مترلزل دارند
چرا باید این همه تند بروند و همه چیز را تمام شده فرض کنند
ان هم پس از سه شکست پیاپی و سرخورده و شدن و توهم فانتزی زدن
جدیدترین اخبار پربازدید ها