يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۲۰۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۵
از نکات قابل توجه در این برنامه، تولید و پخش همزمان می باشد به گونه ای که تیم تولید بصورت شبانه روز در شهر نجف و کربلا و طول مسیر پیاده روی بین این دو شهر در حال تصویربرداری می باشند و همزمان تدوین آن در همان مکان صورت می‌گیرد و هر شب برای پخش از شبکه پنج سیما ارسال می گردد.
به گزارش پایگاه 598، مجموعه مستند روایی " طریق" در 10 قسمت و با روایتگری شهرام شکیبا هر شب ساعت 21:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌گردد.

از نکات قابل توجه در این برنامه، تولید و پخش همزمان می باشد به گونه ای که تیم تولید بصورت شبانه روز در شهر نجف و کربلا  و طول مسیر پیاده روی بین این دو شهر در حال تصویربرداری می باشند و همزمان تدوین آن در همان مکان صورت می‌گیرد و هر شب برای پخش از شبکه پنج سیما ارسال می گردد.

تیم تولید این مجموعه مستند هر بار به سراغ یک صنف از خادمان زائران پیادروی اربعین می‌رود که کمتر در قاب دوربین‌ها ثبت شده‌اند. نیروهای خدماتی نظافت شهری، آتشنشانی، تیم‌های پزشکی، حراست، حمل و نقل و غیره بخشی از سوژه هایی است که در هر قسمت از این برنامه به آنها پرداخته می‌شود.

گفتنی است؛ این مجموعه به تهیه کنندگی مهدی صاحبی و کارگردانی هاشم علی اکبری و مجری طرحی شرکت پیام رسا انجام می‌شود.

سایر عوامل این برنامه بدین شرح می باشد:
مدیر تصویربرداری مهدی رضایی، مدیر تولید ذبیح الله سیناپور، تدوین و گرافیک حامد علی اکبری و سید محسن موسوی نژاد، مدیر هماهنگی علی گروسی می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها