امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۰۲۱۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۵
به نقل از کانال تلگرامی 598
مرگ خوب است؛ اما برای همسایه!!!

دیروز سخنرانی یکی از نمایندگان مجلس  که با وقاحت گفته بود اگر امام رضا (ع) می‌بود پای کنسرت‌های مبتذل موسیقی می‌نشست در مشهد لغو شده است. از نمایندگان مجلس گرفته تا وزیر کشور دستور پیگیری چرایی لغو سخنرانی را داده‌اند و همگان بانگ آزادی بیان سر داده‌اند که آی ملت! قانون‌شکنی شده است، این استبداد است!

جای تعجب است که این آقایان که دایه‌دار آزادی بیان هستند و برای توسعه سیاسی در کشور سینه چاک می‌کنند، وقتی با دستور ویژه شورای تأمین استان وزارت کشور، بنرهای سخنرانی استاد حسن عباسی که مزین به آیه شریفه جهاد کبیر بودند را از سطح شهر پایین می‌کشند و یکی پس دیگری سخنرانی‌های ایشان را در دانشگاه‌های گیلان،کرمان، تبریز، مراغه، مشهد، سبزوار و دیگر شهرستان‌ها را لغو میکنند و صدایی از این حضرات قانون‌گذار به‌خصوص وزیر کشور دولت روحانی در نمی‌آید و دستور پیگیری در این خصوص را نمی‌دهند!!!

این آقایان تا زمانی آزادی بیان و قانون را دوست دارند که حافظ منافع خودشان باشد اما وقتی پای ضرر سیاسی و جناحی به میان می‌آید چهره اتوکشیده و ملبس به تفکر لیبرالیسم، جای خودش را به تفکر چماق‌داری می‌دهد که به خود اجازه می‌دهند بنرهایی که آیه شریفه جهاد کبیر روی آن نوشته شده است را پاره کنند! و حتی اجازه سخنرانی با موضوع نقد مبانی نظام‌سرمایه‌داری و لیبرالیسم را هم در دانشگاه‌ها نمی‌دهند!

آری در تفکر دایه‌داران آزادی بیان، مرگ خوب است اما برای همسایه

به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها