يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۲۳۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۲ آذر ۱۳۹۵
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اختلاف قیمت نرخ بنزین در کشورمان با برخی کشورها همچون ترکیه احتمال قاچاق سوخت را افزایش می‌دهد و تنها سازوکاری که می‌تواند از آن ممانعت کند، کارت سوخت است.
به گزارش پایگاه 598، حسن بهرام‌نیا عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فوریت طرح ماندگار شدن کارت سوخت، اظهار داشت: معتقدم یکی از مولفه هایی که بر لزوم ماندگاری این طرح دلالت دارد موضوع زیرساخت‌هایی است که در این زمینه با هزینه‌های هنگفت ایجاد کرده‌ایم. درصورت عدم استفاده از این زیرساخت‌ها بیت‌المال را متضرر خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: از سوی دیگر اختلاف قیمت نرخ بنزین در کشورمان با برخی کشورها همچون ترکیه احتمال قاچاق سوخت را افزایش می‌دهد و تنها سازوکاری که می‌تواند ضمن کنترل بر روند قاچاق سوخت از آن ممانعت کند، کارت سوخت است. 

بهرام‌نیا، کاهش آلودگی هوا و شفافیت قیمت بنزین را از دیگر محاسن حفظ کارت سوخت دانست و خاطرنشان کرد: همچنین می توان از کارت سوخت و زیرساخت هایی که در این زمینه ایجاد کرده ایم در صورت بروز حوادث غیرمترقبه در مواقع بحرانی استفاده کنیم این در حالی است که شاید در صورت نبود کارت سوخت مدیریت مسائل چندان موفقت آمیز نخواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها