أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۲۳۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۵
پشت پرده میتینگ سیاسی علی‌مطهری در مشهد در گفت‌وگوی ۵۹۸ با کریمی‌قدوسی:
نماینده‌ مردم‌ مشهد در خصوص حاشیه‌سازی های فراوان مطهری اظهار داشت: ایشان کیش شخصیت دارد و به دنبال طرح جایگاه خود در قضایا است./مجلسی که دارای جایگاه رفیع و عظیم است زیبنده داشتن چنین افرادی در منصب نایب‌رئیسی نیست.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص پشت پرده لغو سخنرانی علی مطهری و فضاسازی های رسانه ای پس از این اتفاق اظهار داشت: فضای کشور در این ایام توام با حماسه و عرفان نشات گرفته از عاشورای حسینی و همچنین حماسه آفرینی 20 میلیونی شیعیان در راهپیمایی اربعین است. در چنین زمانی و در اربعین امام حسین(ع) متوجه می شویم که نقشه های دشمن برای ضربه زدن و به حاشیه راندن این حماسه عظیم و جو معنوی و انقلابی کشور به عرصه ظهور می رسد.

وی ادامه داد: اتفاق مشهد حادثه خاصی نبود و تنها هیاهو ، نامه نگاری و فضاسازی رسانه ای توسط پایگاه های خبری مواجب بگیر و بی مزد و مواجبی که نمی دانند در چه پازلی قرار گرفته و چگونه مدیریت می شوند به چشم آمد به مانند داستان عاشورای 88 که مردم در عزاداری بودند و عده ای به قصد تخریب مبانی دینی در خیابان ها حضور پیدا کردند و با شعارهای خود ارزشهای دینی مردم را هتک حرمت کردند تا جو دینی کشور کمرنگ شود.

ایشان تصریح کردند: با هوشیاری دستگاه های قضایی و امنیتی از شکل گیری جریانی که ریشه در فتنه 88 داشت جلوگیری به عمل آمد و هدف این بود شهر مقدس مشهد که پایگاه تشیع است را با روشهایی که داعش و تکفیری ها دنبال می کنند در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) با بحران ساختگی مواجه کنند.

کریمی قدوسی گفت: رصدهای اطلاعاتی نشان می دهد که سالیان زیادی است که برای مشهد نقشه می کشند و اگر به ایران دستشان برسد یکی از مکان هایی که می خواهند رفتار داعش را در آنجا به ظهور برسانند مشهد است بنابراین امنیت حاکم بر مشهد مقدس وحدت و انسجام نیروهای انقلابی و مذهبی و هوشیاری و بصیرت مردم مشهد مانع از وقوع این حوادث شده است.

وی افزود: با این اوصاف طراحی ای صورت می گیرد که در چنین روزی با فراخوانی نیروهایی از سراسر کشور ، میتینگ سیاسی تشکیل دهند همچنین کارگردانان این میتینگ سابقه محکومیت در فتنه داشته و رسانه های اصلاح طلب هم پشتوانه خبررسانی آنها می شوند و این سناریو را اجرا کنند.

نماینده مردم مشهد بیان داشت: متاسفانه شاهد هستیم وزیر کشوری که باید با هوشیاری با این مسائل برخورد کند نه تنها این دقت را ندارد بلکه آب به آسیاب این فتنه و سناریو می ریزد.

کریمی قدوسی در خصوص نقش علی مطهری در این سناریو اظهار داشت: نباید خیلی به شخص آقای مطهری پرداخت چون این فرد از جایگاه فکری، اندیشه ای، ادب ، دانش ، سابقه انقلابی و سابقه اجرایی مطلقا برخوردار نبوده و تنها یک نامی از پدر بزرگوارش به ارث برده است. ایشان مصداق عبارت قرآنی "یُخْرِجُ الحَىَّ مِنَ المَیِّتِ" است و از انسان با عظمتی مانند شهید مطهری فردی با این خصوصیات پای به عرصه گذاشته است. بنده بارها به خودش هم گفته ام که شما هیچ سابقه ای ندارید ولی امروز بخاطر این نام ، جریان منافق و ضدانقلاب از او و مواضعش سوء استفاده می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این فرد هنرپیشه آن صحنه می شود تا فضای مشهد را در آستانه شهادت امام رضا دچار تشویش نمایند. مشهد بسیار امن ، بابصیرت و برخوردار از مدیران منسجم و ولایی است که پای کار انقلاب بوده و هستند و خواهند بود و قطعا نمی توانند با این برنامه ها و اتهام زدن به بزرگانی همچون آیت الله علم الهدی تشویش اذهان نمایند.

وی ادامه داد: مردم نیز می فهمند میتینگ سیاسی و انتخاباتی مدیریت شده به دست نفاق (که اخیرا آقای مطهری با مواضعش در خصوص نوار منتشر شده از آقای منتظری به حمایت از جریان نفاق به صورت ناخواسته برخواست) کاری نمی توانند انجام دهند و فقط اذهان ملت را مشوش می کنند وگرنه نه برخوردی پیش آمد و نه حادثه ای رخ داد.

کریمی قدوسی افزود: آقای مطهری هرچند وقت یکبار در سفر به استان ها برای سخنرانی از قبل پیام می دهد که بیایید و جلسه من را به هم بزنید و تعطیل کنید تا من معروف شوم تا عنوان ایشان سر زبان ها بیفتد و نامه نگاری های خود را انجام دهد.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: چندی قبل در کرج همایشی برگزار شد و معاون سیاسی وزیر کشور در حمایت از سران فتنه صحبت کرد و بسیاری از سخنرانی های مقامات منتقد به عملکرد دولت در مسائل مختلف تعطیل شد بدون اینکه سروصدایی شود ولی این بیچارگانی که هیچ تولیدی از نظر محتوا و فکر و عمل ندارند در به در دنبال این هستند تا حادثه ای به وجود آورند تا مانند کرکس ها در مرداب سیاسی به وجود آمده حضور پیدا کنند. ما مطمئنیم به لطف و عنایت پروردگار راهی که ملت انتخاب کرده ادامه پیدا خواهد کرد و این حرکات این جریانات تاثیری روی این حرکت نخواهد داشت.

ایشان در خصوص حاشیه سازی های فراوان مطهری اظهار داشت: آقای مطهری کیش شخصیت دارد و به دنبال طرح جایگاه خود در قضایا است. ما در دو، سه دوره مجلس با ایشان به صورت مرتب و صریح صحبت کرده ایم و قضایا پشت صحنه به ایشان گفته شده و دستگاه های اطلاعاتی ایشان را توجیه کرده اند که در چه پازلی در حال نقش آفرینی است لذا می داند که در حال نقش آفرینی در چه پازلی است فلذا تحلیل ما از رفتار ایشان همان مطالبی است که عرض کردم و عمدتا ایشان برای خودش جایگاهی فراتر از حال حاضر تصور می کند.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: ایشان در مصاحبه ای گفته بود پدرم اگر زنده بود رهبر انقلاب می شد. البته شهید مطهری شخصیت بسیار والایی است اما این توهم ایشان به این معنی است که وی در حال حاضر باید آقازاده بزرگی درآن تراز می بود و چون چنین اتفاقی صورت نگرفته است اینگونه در عرصه سیاسی تاخت و تازهای بدون محاسبات انجام می دهد.

وی افزود: متاسفانه ایشان عنوان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را به یدک می کشد و از این نام و جایگاه سوء استفاده می کند . در واقع ایشان صلاحیت نشستن بر روی صندلی نایب رئیسی را از دست داده اند و این ملت هستند که باید از نمایندگانی که به آنها رای داده اند سوال کنند که چرا مجلس با این جایگاه عظیم در مدیریت این افراد افتاده است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: آقای لاریجانی هم بایستی توجه می نمود و اگر از نیروهای ارزشی در مجلس حمایت می کرد و صحنه را درانتخاب نایب رئیس و امثالهم ترک نمی کرد این اتفاق رخ نمی داد. رئیس مجلس باید به خود بیاید تا انشالله در خرداد ماه که در مجلس انتخابات برگزار می شود بتوانیم اقدام موثری انجام دهیم وگرنه مجلسی که دارای جایگاه رفیع و عظیمی است زیبنده داشتن چنین افرادی در منصب نایب رئیسی نیست.

وی در خصوص سکوت دولت و جریانات همسو در مقابل لغو 62 سخنرانی منتقدان دولت و ایجاد هیاهو و سروصدا در خصوص لغو سخنرانی مطهری بیان داشت: این موضوع از تناقضات رفتاری شخص آقای رئیس جمهور نشات می گیرد. ایشان برخلاف شعارهایشان رفتاری توام با استبدادی از خود نشان داده و در این مسیر همچنان استقامت می ورزند. خداراشاکریم که در این کشور نظام ولایت فقیه حاکم است چرا که اگر این اختیارات وسیع در دست آقای روحانی بود امثال ما تاکنون هفت کفن پوسانده بودیم .

ایشان ادامه دادند: به هرصورت ایشان در لباس روحانیت است اما رفتارش به غیر از آن تفکر ارائه شده و غیر از تفکر امام است و ایشان رفتار و منش و مواضع و عملکردش انسان را به یاد رفتار بعضی از قسمت های تاریخ سیاه ایران که فاجعه استبداد حاکم بود می اندازد .

کریمی قدوسی تصریح کرد: کل جریان اصلاحات (به غیر از اندک افراد منصف این جریان) رفتاری مستبدانه داشته و خالق فتنه 88 بودند و مستبد گونه بر آرای 40 میلیونی تاختند تا آن را آتش زنند و خون به زمیتن ریختند حال این افراد دم از اصلاحات می زنند وهنوز دو قورت و نیم آنها باقی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه "سران فتنه همچنان بر طبل فتنه می کوبند" افزود: ایادی آنها در رسانه ها و بعضا در مجلس رفتارهای تند و خشن را در پیش گرفته اند که ما به آنان هشدار جدی می دهیم این مجلس به وقتش چنان انقلابی می شود که اجازه نمی دهد کسی به حریم جمهوری اسلامی در مجلس جسارت کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: برخی از این افراد تجربه ای نداشته و بیانیه نویسی و موضع گیری های تند در پیش گرفته و توسط برخی افراد هدایت می شوند بنابراین بهتر است امثال آقایان عارف و تابش که موی سفید کرده اند اثر گذار بوده و مانع از حرکت های رادیکالی این افراد در مجلس شوند و بدانند که این مجلس برخواسته از الله اکبر مردم و خون شهیدان و شهید مدرس هاست و اجازه نخواهیم داد که عرصه تاخت و تاز فتنه شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
۱۴
۱۴
خدا را شکر که مردم قدر امام جمعه انقلابی شان را می دانند و پایبندی به خط امام را در رای مجلس نشان دادند ، مشهد یکی از سه حرم اهل بیت است
پاسخ
کلات نیوز
-
۱۹:۲۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
۱۲
۱۴
احسنت برادر کریمی. جانا سخن از زبان ما می گویی . برادر کریمی خوشبختانه مردم فهیم و بصیرت لازم را دارند می دانند کسی که به امام رضا(ع) توهین می کند از کجا خط و مش می گیرد.
پاسخ
حق طلب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
۱۱
۱۱
اقای قدوسی جمله ی خودرا اینگونه اصلاح میکردید بهتربود مطهری صلاحیت نایب رییسی راازدست داده نه. نداشته است صحیح می باشد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
۱۳
۱۴
احسنت بر مردم و حاکمان شهر مشهد
خوب کردند مطهری را راه ندادند مطهری نماینده مردم مشهد که نیس که سرش میندازه زمین میخاهد سخنرانی کنه
حالم از مطهری به هم میخوره
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
می خواستن به مشهد قالبش کنن ، مشهد 180درجه با این یارو اختلاف موضع داره اصلا نماینده مشهد نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
۹
۱۲
جناب آقاي قدوسي عزيز !
" كه امثال علي مطهري با رفتار وگفتار اين چند ساله شان ثابت نموده اند كه حتي شايستگي نشتن بر كرسي نمايندگي را هم ندارند چه برسه به نايب رئيسي مجلس!

بايد مردم به آن حد از آگاهي و شعور سياسي و انقلابي برسند كه در زمان برگزاري انتخابات به راحتي اسير ظاهرفريبي ها و تبليغات دروغين باندهاي زر و زور و تزوير چپ و راست شده سياسي را نخورده و همينطور ديمي ,به افراد رأي ندهند. هروقت مردم ما به اين حد از آگاهي رسيدندكه اسير جوسازيهاي باندهاي فريبكار پنهان شده پشت عناوين دهن پركن و ظاهرفريب چپ و راست سياسي نشوند,آنگاه مي توان به چنين مجلس و چنين دولتي اميدوار شد و انتظار كار واقعي در راستاي اهداف مقدس نظام اسلامي را از مسئولين داشت.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
۹
۱۰
جناب قدوسی انچه گفته اید عین واقعیت است و امیدواریم دیگران هم با موضع گیری همچون شما از لاک انفعال بیرون امده و خدا را سر لوحه اعمالشان قرار دهند و اخرتشان را به دنیا نفروشند و جلوی این افراد نفهم و یا مغرض قد علم کنند تا انشاءالله مملکتی حسینی داشته باشیم .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
۱۳
۱۰
پسر نوج با بدان بنشست . خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب كهف روزي چند . پي نيكان گرفت و مردم شد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
۷
۷
علی آقا و دوستان و همقطاران ایشان حتی اهلیت و ظرفیت و قابلیت نمایندگی را هم ندارند .
_____________________________________________
پاسخ
محمد پشتکوهی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۴
۶
دولت کنونی باید بفکر دین و دنیا مردم بطور هم زمان باشد . در غیر اینصورت بزودی به زباله................. خواهد رفت
پاسخ
یک جانباز ازخراسان شمالی اسفراین
-
۱۸:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۳
۶
سردار عزیز به برکت وجود امام هشتم(ع) شعور سیاسی و انقلابی مردم ان دیار به حدی رسیداند که اسیر باند بازیها وجوسازیها نشوند که در انتخابات اسفند 94 شاهد ان حماس در مشهد مقدس بودیم امیدواریم همچنان با قدرت ........... انشاء الله
پاسخ
عباس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۵
۳
سوال مگه در اين كشور فقط مشهد امام جمعه دارد، چرا دشمن به اين شخص مؤمن و ولايي وعالم حساسيت دارد؟ خواهشا ايمه محتر جمعه جواب بدن
پاسخ
شکوفه احمدی
Germany
۰۰:۲۵ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
۶
۸
خطاب به سران فتنه
ای مایه فتنه و نفاق ، ای حامی منکر ، سکوت
مولای ما علی است ، سنگ مَحَک به نام اوست
هزار گدا مُرد و یکی نام و نشان نداشت
بهتر ز تو ، که کوله بارت پُر از گناه است
حبیب رضا غفّاریان شیرازی شهروند نمونه مشهد
پاسخ
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۴
۴
والله اين راهي كه مردم را به آن تشويق مي كنيد(حاكميت جدا از دولت)به تركستان است.
خدا عاقبت همه ما را بخير گرداند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵
۲
۷
بنده اساسا فکر کنم نباید این حادثه تصادف قطار اتفاق می افتاد اما این از کفرات همین علی مطهری وتوهین به امام رئوف بود که این اقا انجام داد واتفاقا هم حسن اقا پشتیبانی ان در امد وبعد هم رئیس مجل که اینها می رساند یک توطئه در پیش بوده است والبته هماهنگ که کلا مردم را خفه کنند البته ایشان در شیراز هم یک همچه کثافت کاری ها انجام داد قبل از انتخابش اما دوباره در مشهد می خواست انرا تکرار کند این اقا مورد غضب خدا است واما رئوف از او بیزار است کسی که بگوید اگر اما مرضا ع هم بود به دیدن ان کنسرت کذایی می رفت با ان کثافت کاری وان دست دادن زن ومردکه متاسفانه دارند همه را عادی می کنند این خوارج نهروان خودشان را اصلاح طلب می دانند یعنی مثلا اما حسین ع که گفته من برای اصلاح دین جدم امدم اما به امام دیگری توهین میکنند وافتخار هم میکنند واقعا که
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
۳
۳
درود بر مطهری . اقای قدوسی چرا نا راحنی از اینهمه محبوبیت مطهری. شما اگه 1 درصد محبوبیت ایشان را در کل کشور داشتی از خود بیخود میشدی . پس بهتره تا دیر نشده با ایشان بیعت کنی تا رستگار شوی . وگرنه شما هم با دوستان قبلیتان مثل رسایی . کوچک زاده . حسینیان . ..... از خاطره ها محو حواهید شد .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها