يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۲۴۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۰۲ آذر ۱۳۹۵
واکنش علی خسروی به اتفاق جنجالی جام حذفی؛ برخی آقایان در حق من کم‌لطفی می‌کنند/
کارشناس داوری فوتبال در گفتگو با جام نیوز از بی‌اخلاقی و اتهام‌زنی به احمد صالحی گلایه کرد.
به گزارش پایگاه 598 ، "علی خسروی" کارشناس داوری که بعد از انتشار ویدئوی جنجالی اولین ضربه پنالتی صبای قم مقابل استقلال در یک هشتم نهایی جام حذفی، تلاش فراوانی برای روشن شدن حقیقت ماجرا انجام داده بود، در گفتگوی اختصاصی با سرویس ورزشی جام نیـوز با اشاره به شفاف‌سازی برنامه «نود» به گلایه از هتاکی‌ها در فضای مجازی پرداخت و گفت: «خوشحالم که در پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی ایران آنچنان همه‌چیز عیان شد که تنها روسیاهی ماند برای زغال!»

 

پیشکسوت داوری فوتبال در ادامه افزود: «متأسفم برای افرادی که با یک توهم و به اسم فوتبال به پدرومادر مرحوم یک نفر فحاشی می‌کنند. این افراد نه طرفدار فوتبالند، نه طرفدار استقلالند و نه طرفدار پرسپولیس؛ بلکه اشخاصی بی‌شرم هستند که فضای مجازی را آلوده کرده‌اند.»

 

علی خسروی با انتقاد از جو حاکم بر فضای مجازی گفت: «جای تأسف دارد که هیچ نظارتی بر شبکه‌های اجتماعی نیست و پلیس فتا به‌راحتی اجازه بی‌احترامی افراد به یکدیگر را در فضای مجازی می‌دهد.»

 

ایشان ضمن تشکر از سرویس ورزشی جام نیـوز بابت انعکاس حقایق مربوط به ویدئوی جنجالی دیدار استقلال و صبا گفت: «جام نیوز جزو معدود رسانه‌هایی بود که نه‌تنها صالحی را از هجمه‌ها دور نمود، بلکه از روحیه جوانمردی و عدالت و انسانیت نیز حمایت کرد.»

 

خسروی ادامه داد: «هواداران پرسپولیس که تیم محبوبشان هیچ شانسی در جام حذفی ندارد، یادشان نرود که پیراهن این تیم بر تن بزرگانی چون بهزادی، پروین، کاشانی و کلانی بوده است. حال چرا باشگاه پرسپولیس سکوت کرده و بیانیه‌ای نمی‌دهد تا مشخص شود آن‌هایی که فحاشی می‌کنند هوادار این تیم نیستند؟ چرا بعد از این ماجرا عده‌ای به‌نام حمایت از پرسپولیس هرگونه بی‌احترامی در فضای مجازی انجام می‌دهند!؟»

 

وی در انتقاد از فحاشی برخی هواداران استقلال به "علی ضیا" نیز گفت: «این مجری شاید در اظهاراتش در برنامه زنده دچار اشتباه شده باشد، ولی حقش این نیست که عزیزترین افراد زندگی‌اش مورد بی‌احترامی قرار بگیرند.»

 

علی خسروی در ادامه گفتگو با سرویس ورزشی جام نیـوز با خاطرنشان کردن اظهارات پیشینش که گفته بود: "داوران عرب به ما خدمت کردند" و در پی آن با برخورد کمیته انضباطی روبرو شد، گفت: «بعد از انتشار این فیلم بیانیه دادم و از هرگونه تلاش برای دفع این توطئه فروگذار نکردم و هرگونه اتهام به آقای صالحی و در پی آن جامعه داوری را رد کردم که در نتیجه دوستان هوادار، پدر و مادر مرحوم بنده را مورد بدترین توهین‌ها قرار دادند و متأسفانه حتی یک نفر از کارشناسان، کمیته انضباطی، فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و سازمان لیگ -ولو یک خط- به نفع من مصاحبه نکرد! این‌ها در حق بنده کم‌لطفی می‌کنند چرا که خیلی‌هایشان امر را به فعل امر تبدیل می‌کنند و منتظرند اول من مصاحبه کنم و بعد از آن موضعشان را اعلام کنند. چرا فقط من باید فحش بشنوم؟ من هم می‌توانم مثل آقایان صحبتی نکنم و ناسزا هم نشنوم.»

 

آقای خسروی در پایان تصریح کرد: «ان‌شاءالله به‌حق ولی‌نعمت مردم ایران امام رضا (ع) تمام کسانی که به‌نام فوتبال بی‌احترامی می‌کنند، عاقبت‌به‌خیر شوند. آن‌هایی که این تهمت را به احمد صالحی، کیوان امرایی و مهدی رحمتی نسبت دادند، باید در رسانه‌های گروهی از مردم عذرخواهی کنند. ما منتظر معذرت‌خواهی آن‌ها هستیم.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها