يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۲۴۴۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۵
«مایه شرمساری» خواندن لغو سخنرانی علی مطهری توسط رئیس‌جمهور، آن هم در شرایطی که روحانی در مقابل اتفاقات بسیار بدتر سکوت کرده است، واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام حسن روحانی در پاسخ به نامه علی مطهری نماینده مردم تهران در خصوص لغو برنامه سخنرانی وی در روز اربعین حسینی در مشهد مقدس بدنبال اقدامات دادستانی این شهر، دستوراتی را خطاب به وزرای کشور و دادگستری صادر کرد.

درحالی که رئیس‌جمهور در بسیار موارد مشابه از جمله لغو سخنرانی‌های شخصیت‌های مانند سعید جلیلی، نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی، حسین شریعتمداری و دیگر نمایندگان مجلس واکنش درخوری نشان داده و یا حتی در موضوع مشکلات اقتصادی کشور، فسادهای مالی و یا آلودگی هوا نامه ای ننوشته، لغو سخنرانی علی مطهری را «مایه شرمساری» دانست که همین موضوع با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد.

درادامه تنها تعدادی از این واکنش ها را مشاهده می‌کنید:

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
چگونه ادمی بر ما حکومت می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
یک جانباز ازخراسان شمالی اسفراین
-
۱۷:۲۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
اخه چرا از دولت تدبیروامید انتقاد میکنید اینجوری که شما گرفتید فکر نکنم این لنگ واسه ما لنگ وردارها
پاسخ
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
ای کاش به حق معلمان درصندوق بازنشستگی وذخیره هم واکنش نشان می داد وپی گیری می کرد
پاسخ
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
۱
۰
مردم تو مازندران یخ زدند زوار ما تو حله کشته شدند هموطنان دیگر ما در تصادف دو قطار اما نطق جناب!ریییییییس جمهور هنوز در نیومده
پاسخ
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵
۱
۰
روحانی اصلا در پیامها خدا و اسلام را از یاد برده و نیت رای آوری دارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها