يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۲۷۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۰۵ آذر ۱۳۹۵
وحيد يامين پور نوشت:
يامين پور در صفحه اينستاگرام خود نوشت: داعشی های وطنی از مدتها پیش از انفجار حله مطالب خود را برای چنین روزی آماده انتشار کرده بودند. آنها ترور می کنند و اینها تهدید و ارعاب و شماتت.
به گزارش سرويس سياسي پايگاه ٥٩٨، وحيد يامين پور در صفحه اينستاگرام خود نوشت: می گویند به کربلا نروید چون خطر دارد؛ این حرف شبیه این است که به کسی که دارد به جبهه می رود بگویید جبهه خطر دارد!

زیارت اربعین بخشی از جنگ با داعش و آمریکا در منطقه است. نه حتی یک مانور یا رزمایش؛ دقیقا عملیاتی از همان جنگ بزرگ.

عملیات اربعین عقبه ی فتح موصل و حلب است. اگر بنا باشد شیعه به خاطر عافیت طلبی زیارت اربعین را رها کند، رزمندگان صف اول با چه آرمانی باید بجنگند؟

شیعه با عملیات اربعین به دنبال زمینه سازی برای ظهور منجی آحرالزمان عج است. شلوغی و ازدحام بخشی از همین ماجراست.

داعشی های وطنی از مدتها پیش از انفجار حله مطالب خود را برای چنین روزی آماده انتشار کرده بودند. آنها ترور می کنند و اینها تهدید و ارعاب و شماتت.

وَيَتَرَبَّصُ بِكُمُ الدَّوَائِرَ عَلَيْهِمْ دَائِرَةُ السَّوْءِ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ [توبه 98]:
(منافقین) منتظرند تا برای شما حوادث بدی رخ دهد. حوادث بد بر خودشان باد و خدا شنوا و داناست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
لعنت به كدخدا و بندگان خبيث او باد
آمين
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها