کد خبر: ۴۰۲۸۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۵
درپی لغو برنامه مناظره طرح تحول نظام سلامت در رسانه ملی:
متاسفانه‌ رسانه ملی به جای توجه به منافع کلان مردم، به خاطر روابط خوب و حسنه‌ای که با وزارت بهداشت از گذشته‌های دور داشته است و به طور عجیبی در دوره جدید مدیریت آقای علی‌عسگری شدت یافته، به راحتی صدای منتقدان را سانسور می‌کند و تنها به تمجید این طرح فاجعه بار می‌پردازد.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، دیروز در کنار اخبار تلخ حمله تروریستی حله و حادثه برخورد دو قطار در استان سمنان، یک خبر تلخ دیگری نیز منتشر شد که البته کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. برنامه مناظره که قرار بود درباره طرح تحول نظام سلامت و مساله تجمیع و انتقال بیمه‌ها به وزارت بهداشت روی آنتن برود، لغو شد.

متاسفانه رویکرد غلط دکتر هاشمی وزیر بهداشت در طرح تحول سلامت و خصوصا گام سوم این طرح که با افزایش چند صددرصدی تعرفه‌های پزشکی همراه بود، چاه طویلی برای کشور ایجاد کرده است که به راحتی کسی از عهده‌ پرکردنش برنمی‌آید.



متاسفانه‌تر اینکه رسانه ملی به جای توجه به منافع کلان مردم، به خاطر روابط خوب و حسنه‌ای که با وزارت بهداشت از گذشته‌های دور داشته است و به طور عجیبی در دوره جدید مدیریت آقای علی‌عسگری شدت یافته، به راحتی صدای منتقدان را سانسور می‌کند و تنها به تمجید این طرح فاجعه بار می‌پردازد.

نمونه دیگرش زمانی بود که مجلس در بودجه 95 طرح فاجعه بار فروش 8000 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تسویه بدهی‌های سال 94 نظام سلامت را تصویب کرد، صدا و سیما یک خط هم نقد از این مصوبه منتشر نکرد.

یا لغو برنامه ثریا به دلیل رویکرد انتقادی به طرح تحول؛ به نظر می‌رسد صدا و سیما از نظر محتوایی رهای رها است و برای همین روابط بر محتوا غلبه دارد. باید فکری کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها