أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۲۸۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۰۶ آذر ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به سرمای بیش از حد هوا و بارش شدید برف در استان گفت: پس از ۷۲ ساعت تلاش مأموران شرکت برق، برق مشترکان آملی وصل شده است.
به گزارش پایگاه 598، قاسم شهابی دقایقی پیش در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بر اثر بارش شدید برف و افتاده شدن شاخه‌های درختان بر روی سیم‌های برق در روزهای ابتدایی این حادثه بیش از 30 درصد از تأسیسات برقی مازندران دچار آسیب شده و سبب قطعی برق در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای شهرهای ساری، بابل، آمل، بابلسر و نور شده است.

وی افزود: اتصال برق شهرهای بابلسر، نور و بابل در روز دوم بحران برف و ساری و آمل نیز با تلاش مأموران شرکت برق طی شب گذشته و امروز برقرار شد.

مدیرعامل توزیع برق مازندران با پوزش از مشترکان برق در استان تصریح کرد: هم‌اکنون در همه نقاط استان در حوزه توزیع برق مازندران از گلوگاه تا محمود‌آباد مشکل قطعی برق نداریم و در صورت جزئی بودن قطعی برق بلافاصله اتصال انرژی به کنتورهای مشترکان برقرار می‌شود.

به گزارش تسنیم، هم‌اکنون قطعی برق در برخی از مناطق شهرهای غرب مازندران نظیر مرزن‌آباد، کلاردشت و عباس‌آباد بوده که تلاش مأموران توزیع غرب مازندران برای اتصال انرژی در این مناطق ادامه دارد. هوای امروز مازندران آفتابی بوده و دما نسبت به روزهای گذشته تا حدودی افزایش یافته است یعنی از 2 تا 4 درجه زیر صفر به حدود 2 تا 5 درجه بالای صفر رسیده است که این افزایش دما طی روزهای آینده به 10 تا 15 درجه بالای صفر خواهد رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها