يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۲۹۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۷ آذر ۱۳۹۵
دادستان سمنان گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده‌ برخورد دو قطار، لوکوموتیوران قطار سمنان- مشهد بازداشت شد. «در صورتی که قبلا اعلام شده بود لوکوموتیوران قطار سمنان–مشهد اجازه حرکت داشته پس چه دلیلی برای فرار داشته جای سوال است؟»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، قاضی آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از بازداشت نفر چهارم در پرونده برخورد دو قطار خبر داد و گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده برخورد دو قطار و انجام تحقیقات تکمیلی بامداد امروز با اعطای نیابت قضایی به دادستان شاهرود، نفر چهارم از عوامل این حادثه بازداشت شد.

وی افزود: این فرد که لوکوموتیوران قطار سمنان – مشهد است، پس از حادثه متواری شده بود که محل اختفای وی شناسایی و پس از بازداشت با صدور قرار تامین کیفری روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در رابطه با پرونده ادامه دارد.

قاضی آسیابی خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته روزگذشته دادستان شاهرود و قاضی رسیدگی کننده به پرونده از مرکز کنترل ترافیک راه آهن شمال شرق و مراکز کنترلی بازدید کردند و اطلاعات موجود جمع آوری شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۷
۰
این بنده خدا چطور زنده مونده!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۱۰
۰
از چی فرار کرده مگه نمیگن از مرکز اجازه حرکت بهش دادن؟ اصلا معلومه اینجا چه خبره
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۷
۰
تسلیت به همه تبریزی ها
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۶
۲
کی بود کی بود من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود. از این گونه رویدادها در ایران فراوان است.
پاسخ
نظامی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۶
۰
مگه لوکومتیو ران نمرده بود ؟؟؟ مگه تو لوکومتیو نبوده ؟....پس چرا اون جلو هیچیش نشده و تازه فرارم کرده ...؟؟؟؟
پاسخ
تکاور
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
شک نکنید طرف مرده.اینا یه بدبختو آوردن بندازن گردنش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵
قطار جلوئیه بابا نه عقبیه!
بچه رزمنده 35 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵
بنام خداسلام علیکم ؛ ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا ع ؛ به استحضارمی رسانم ؛ که : احسنت بر جنابان - نظامی وتکاور ؛ خدایش حرف دل حقیر را فرمودید ؛ از لحاظ عقلانی ؛ امان ندارد این آقا زنده مانده باشد چرا؟ اولا - چطور ممکن است لوکوموتیو با سرعت 130 کیلومتر درساعت آنهم از جلوی قطار به پشت قطار دیگر بزند وراننده زنده باشد ثانیا :با فرض پریدن راننده از قطار به بیرون این سوال مطرح می شودکه : طبق آنچه که در اخبار آمده است راننده قطار سمنان به محض رویت قطار تبریزکه 8 ثانیا مانده به تصادف باآن ترمز را کشیده است - درآن 8 ثانیه ای فرد راننده متوجه وجود قطار شده است با آن سرعت سرسام آور-چطور ممکن است هم ترمز را کشیده باشد وهم فرصت کرده از قطار بپرد بیرون - تازه چطور ممکن است زنده بوده باشد ؛ وحتی زخمی نشده باشد - انصافا شما بزرگان باشید چنین چیزی را باور می کنید ؟ مگر راننده از طرف پشت دیزل قطار را هدایت کرده باشد که آنهم حداقل باید زخمی شده باشد واسمش جز زخمی ها باشد نه کسی که مثل (بلانسبت حضار ) بزکوهی درآن بیابان پرازتپه از ترس جان گریخته باشد - التماس دعا
تکاور
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۲
۱
میدونید چیه؟ میخوان یه نفر رو مقصر جلوه بدن و برای اینکه تقصیرها رو از سمت دولت بندازن گردن یه نفر، لوکوموتیو ران کشته شده رو زنده کردن و دارن میگن مقصره.بعد چند روز هم میان لاید میچسبوننش به داعش.اقا یه گند زدین مرد باشید گردن بگیرید.بی خودی که مدیر عامل راه آهن استعفا نداده.حالا این بدبخت رو گرفتین آوردین؟ بیچاره رو چقدر تهدید کردن که بگه لوکوموتیو رانه خدا میدونه.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۴
۰
خداوند صبر به باز ماندگان دهد مصبیت بزرگی هس
پاسخ
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
۱
۱
واقعا کار بدی کرده برند به جهنم کاسبان تحریم بیسوادهای لبو فروش بی شناسنامه
پاسخ
یک جانباز ازخراسان شمالی اسفراین
-
۰۷:۳۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
۱
۰
بابا بیاین با دست های پنهانی که این سیستمهای معیوب را با زدوبند وارد ونسب نمودن و 400 میلیارد تومان پول بی زبان این ملت به جیب مبارکشان زدن برخورد کنید شما دنبال لوکوموتیوران هستید که در یکسال کذشته شاید بیش از 2000 بار برایش این سیستم معیوب علامت هشتدار نشان داده این دولت راستگویان وپاک دستان حتما بر خورد مکند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
۱
۰
بله فرار کردنش مرموزه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها