أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۳۲۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۰ آذر ۱۳۹۵
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به جز فرشید اسماعیلی که در تمرین امروز آسیب‌ دید، تیمشان را در دیدار با صبا همراهی نخواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،‌ آرش افشین، بهنام برزای و امین حاج‌محمدی سه بازیکنی هستند که با نظر علیرضا منصوریان از فهرست آبی‌پوشان برای بازی با صبای قم خط خوردند. همچنین فرشید اسماعیلی به دلیل آسیب‌دیدگی که در تمرین امروز با آن مواجه شده است، تیمش را در سفر به قم همراهی نخواهد کرد. میثم مجیدی دیگر بازیکنی است که تنها امروز موفق به تمرین سبک در کنار سایر استقلالی‌ها شد و بعید است منصوریان فردا نام وی را در فهرست 18 نفره استقلال قرار دهد.

* اعضای تیم فوتبال استقلال که تا دقایقی دیگر راهی قم خواهند شد قرار است بلافاصله در هتل المپیک این شهر مستقر شوند. همچنین تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی به هنگام برپایی نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برای زیارت به این مکان مقدس خواهند رفت.

دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم از ساعت 16 و 20 دقیقه فردا در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها