کد خبر: ۴۰۳۳۵۴
زمان انتشار: ۰۱:۴۹     ۱۲ آذر ۱۳۹۵
هفته دوازدهم لیگ برتر؛
دومین روز از دوازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با برگزاری چهار دیدار سپری خواهد شد که بعید به نظر می رسد تراکتورسازی برابر نماینده مشهد امتیاز از دست بدهد.
به گزارش پایگاه 598، قرمز پوشان تهرانی و تبریزی رقابت داغ خود بر سر صدرنشینی را امروز روز جمعه دنبال خواهند کرد. با این حساب که نقش یک تبریزی دیگر که خود در انتهای جدول قرار دارد، در تعیین معادلات صدر جدول بسیار تعیین کننده خواهد بود.

سیاه جامگان - صنعت نفت؛ نسبتا همسایه
جایگاه نماینده‌های مشهد و آبادان در جدول تفاوت و اختلاف زیادی با هم ندارد. سیاه جامگان که به نظر می‌رسد با حماسه ساز ملبور جان تازه‌ای گرفته، میزبان صنعت نفتی است که هفته گذشته زخم عمیقی در خانه خود خورد. صنعت نفت که در ابتدای فصل در زمره شگفتی سازان قرار داشت، حالا اندک اندک به رده های پایینی جدول نزدیک شده و اگر عوامل این تیم نخواهند این روند ادامه پیدا کند، باید هرچه در توان دارند برای پیروزی در این دیدار خارج از خانه به کار گیرند.

خراسانی ها هم که حالا کم و بیش مشکلات مالی شان را حل شده می‌بینند، با انگیزه‌هایی مضاعف در صدد هستند تا از شیفت پیدا کردن به منطقه خطر پرهیز نمایند. آنها نیز برای این منظور تنها به پیروزی در این بازی خانگی می‌اندیشند. بردی که می‌تواند خداداد را نیز به به صورت رسمی به پست سرمربیگری این تیم نزدیک کند.

تراکتورسازی - پدیده؛ رستگاری در خانه
حتی قرعه و جدول زمانی مسابقات هم در این مقطع به کمک سرخ پوشان تبریزی آمده تا آنها به حفظ صدرنشینی در پایان هفته دوازدهم امیدوار تر از سرخ پوشان تهرانی باشند. شاگردان امیر  قلعه نویی که با غلبه بر «صبا»ی مرفاوی صدر جدول را از برانکو و بازیکنانش پس گرفتند، حالا بسیار امیدوارند که در دومین بازی متوالی شان در تبریز هم برنده از زمین خارج شده و همچنان صدر جدول را در تصرف خود نگاه دارند. البته پدیده هم که به تازگی در جدول رده بندی اوج گرفته قطعا در تبریز یک حریف دست و پا بسته نخواهد بود و هرگز نماینده تبریز نمی‌تواند خود را در این بازی از پیش برنده بداند.

ذوب آهن - پیکان؛ خود «کامپیوتر» یا «کامپیوتر» مجتبی؟
هم پیکان بهترین دوران خود در یک دهه اخیر را سپری می‌کند و هم مجید جلالی و به این ترتیب است که بر خلاف انتظار خیلی‌ها، پیکانی‌ها در این ایام در بالای جدول جولان می‌دهند. حال تیم ذوب آهن هم این هفته‌ها خوب است. خوب خوب. ذوب آهن پسا یحیی فقط می برد. آنها که بیشترین رشد در جدول رده بندی را داشتند حالا نیم نگاهی به صعود به سه رده بالای جدول را دارند. 

البته کار مجتبی حسینی با ذوب آهن در این هفته خیلی هم ساده نیست. چرا که پیکان هم با مجید جلالی در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته که اگر غیر از این بود این تیم در پایان هفته دوازدهم در رده چهارم جدول قرار نداشت. باید دید در این بازی خود کامپیوتر بهتر کار خواهد کرد یا تیم تحت رهبری مجتبی حسینی که مثل کامپیوتر کار می‌کند.

پرسپولیس - ماشین سازی؛ «رسول» سردار همه تبریز است
رسول خطیبی که در این فصل به هیچ تیمی «نه» نگفته، می‌تواند پرسپولیس را در خانه ببرد تا نه تنها حضورش روی نیمکت ماشین سازان را تمدید کرده، بلکه این تیم را برای جدایی از انتهای جدول هم امیدوار کند. البته پیروزی احتمالی تیم رسول مقابل تیم برانکو یک خاصیت دیگر هم برای تبریزی ها دارد و آن هم تداوم صدرنشینی تیم اول شهر تبریز فارغ از هر نتیجه‌ای که خود مقابل پدیده بگیرد می باشد.

برانکو که هفته گذشته قافیه جدال صدر را به یک تیم تبریزی باخت، باید برای بازپسگیری صدر جدول، هم یک تیم دیگر تبریزی را ببرد و هم به امتیاز دادن دیگر تیم این دیار امیدوار باشد. رسول خطیبی می‌تواند امروز سردار همه تبریز باشد. هم برای ماشین سازی کار کند و هم برای تراکتورسازی. چه کسی می‌تواند روز جمعه مثل رسول دو هدف را با یک تیر بزند؟

برنامه بازی های روز دوم هفته دوازدهم؛
جمعه، ۱۲ آذرماه ۹۵
* تراکتورسازی تبریز - پدیده خراسان، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، ساعت ۱۵:۱۵
داور: محمدحسین زاهدی‌فر، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و اسد حاج‌محمد، داور چهارم: محمد ملکی
ناظر: محمود رفیعی

* سیاه‌جامگان مشهد - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت ۱۴:۳۰
 داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: فرهاد مروجی و جلیل شعرانی، داور چهارم: محمدرضا تارخ
ناظر: ایرج نظری

* ذوب‌آهن اصفهان - پیکان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت ۱۵:۳۰
داور: علیرضا فغانی، کمک‌ها: حمید غمزه و مرتضی کاظمیان، داور چهارم: حسین زیاری
ناظر: زاهد بحرینی

* پرسپولیس - ماشین‌سازی تبریز، ورزشگاه آزادی تهران، ساعت ۱۷:۱۵
داور: محمدرضا فغانی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و حسن ظهیری، داور چهارم: پیام حیدری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها