يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۳۳۹۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۱۳ آذر ۱۳۹۵
دومین مربی مستعفی لیگ شانزدهم؛
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از شکست این تیم برابر پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که پس از سالها به لیگ برتر صعود کرده بود نتوانسته در لیگ شانزدهم نتایج خوبی کسب کند و در پایان هفته دوازدهم با ۶ امتیاز در قعرجدول قرار دارد. این تیم عصر جمعه برابر پرسپولیس تن به شکست یک بر صفر داد.

پس از این نتیجه و بهتر نشدن شرایط ماشین سازی، رسول خطیبی از هدایت سبزپوشان استعفا کرد و گفته می شود که اعضای هیات مدیره باشگاه نیز با استعفای وی موافقت کرده  است. قرار است روز شنبه هیات مدیره باشگاه ماشین سازی در مورد جانشین خطیبی تصمیم گیری کند.

قبل از این حسین فرکی هم از سمتش در سایپا استعفا کرد تا مسئولان این باشگاه به فکر سرمربی جدید باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها