أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۳۴۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۵
وزیر اقتصاد گفت: در پرداخت حقوق‌های نجومی کمتر تخلف اتفاق افتاده است، دریافت‌ها بیشتر طبق‌ آیین‌نامه، قوانین و مقررات بوده است و ما اصالت را بر اصلاح ضوابط و آیین‌نامه‌ها گذاشته‌ایم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی طیب‌نیا که در حاشیه بیست و سومین همایش ملی بیمه و توسعه با خبرنگاران سخن می‌گفت در پاسخ به این سوال که بررسی‌ها درخصوص پرداخت حقوق‌های نجومی به کجا رسیده است اظهار داشت: مجموعه اقداماتی که لازم بود در وزارت اقتصاد صورت گیرد تا به حال انجام شده است و علی‌القاعده دیوان محاسبات نتایج را اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته تاکنون مورد تقدیر دیوان قرار گرفته است افزود: اگر کسی تخلف کرده باشد پرونده‌اش به مراجع ذیربط ارجاع شده و در حال رسیدگی است و چنانچه تخلفی باشد برخورد خواهد شد.

وزیر اقتصاد در عین حال تصریح کرد: اما ما کمتر مورد تخلف داشته‌ایم اکثر دریافت‌ها طبق آیین‌نامه، قوانین و مقررات بود که میزان دریافتی را برای مدیران تعیین کرده بود.

وی افزود: بنابراین ما اصالت را بر اصلاح ضوابط و آیین‌نامه‌ها گذاشته‌ایم.

طیب‌نیا همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص نوسانات نرخ ارز در بازار، وضعیت موجود را طبیعی عنوان کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سپهوند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
اکر حقوقهای نجومی مطابق قوانین بوده چرا حضرت آقا چند ماه پیش عذر خواهی کردند دورد بر دولت راست گویان
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
۱
۰
تو ...کردی می گویی قانونی بوده ،‌
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
آقای وزیر یعنی شما بیششتر از مقام معظم رهبری قانون را میدانید ؟ اگر قانونی بوده چرا حضرت آقا دستور پیگیری و مجازات حقوق بگیران نجومی شده اند؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
انشاءالله با نجومی ها محشور شوید آقای وزیر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها