يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۳۴۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۳ آذر ۱۳۹۵
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کشور از روز سه شنبه با ورود موج جدید بارشی، برفی می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، فریبا گودرزی اظهار داشت: امروز بارش باران در استان های آذربایجان شرقی،غربی،فارس، اصفهان، خوزستان،ایلام و کرمانشاه به صورت پراکنده ادامه دارد. همچنین در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و جنوبی باران به صورت رگباری می بارد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه جریان بارشی حاکم بر کشور جزرو جریانات هوایی جنوبی محسوب نمی شود، شاهد بارش اندک خواهیم بود.

احمدی با بیان اینکه از فردا جو کشور آرام می شود، تاکید کرد: به دلیل ساکن شدن جریانات جوی، از روز یکشنبه شاهد آلودگی هوا در شهرهای تهران، اصفهان، اراک،قزوین و کرج خواهیم بود. این وضعیت در روز دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز دمای هوا در شمال کشور گرم می شود، تاکید کرد: دمای هوا در شهرهای شمالی تا 10 درجه گرمتر می شود اما با این وجود در روزهای آینده بازهم شاهد وزش باد خواهیم بود.

وی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور از روز سه شنبه خبر داد و افزود: با ورود این سامانه از روز سه شنبه هوای اردبیل،گیلان و مازندران برفی می شود. همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش برف در ارتفاعات تهران و منطقه شمیرانات را شاهد هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها