يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۳۴۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۳ آذر ۱۳۹۵
شرکت کشتی سازی صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی به دنبال امضای قراردادی با ایران برای فروش ۱۰ فروند کشتی به این کشور است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، شرکت کشتی سازی صنایع سنگین هیوندای کره جنوبی به دنبال امضای قراردادی با ایران برای فروش 10فروند کشتی به این کشور است.
 
به گزارش پایگاه خبری کره هرالد، بر اساس این قرارداد که ارزش آن 650 میلیون دلار تخمین زده شده، شرکت هیوندای 4 کشتی کانتینری 14400 تنی و 6 تانکر 50 هزار تنی خواهد ساخت.
تحویل این کشتی ها از سه ماهه سوم سال 2018 آغاز خواهد شد.
 
این قرارداد در صورت امضای نهایی، اولین قرارداد ایران با یک شرکت کشتی سازی خارجی از زمان لغو تحریم ها در ماه ژانویه خواهد بود.
 
ایران به دنبال امضای قراردادهای خرید کشتی با شرکت های مختلف است تا از این طریق ظرفیت حمل و نقل تجاری خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد.
 
مقامات شرکت هیوندای خط مشی محتاطانه ای را در خصوص این مسئله در پیش گرفته اند.
 
یکی از مقامات این شرکت گفت: «ما در حال مشورت (با طرف ایرانی در مورد این قرارداد احتمالی) هستیم اما هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها