أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۳۴۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۳ آذر ۱۳۹۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله عبداللهی گفت: حقوق‌های نجومی اقدامی ضدارزشی و ضدانقلابی است، چرا که در مردم ایجاد یأس می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری درباره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون رسیدگی به حقوق‌های نجومی، گفت: این مسئله یکی از مفاسد قابل توجهی بود که می‌توان عنوان «ام الفساد» را بر آن نهاد.

آیت‌الله عبداللهی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور ما در منطقه و جهان محصول مقاومت، یکپارچگی  و وحدت است، گفت: حرکت‌هایی که در وحدت کشور اخلال ایجاد می‌کند یک حرکت ضدانقلابی است و طبیعی است که وقتی مردم در جامعه احساس کنند برخی مسئولان بیت‌المال را حیف و میل و منابع عمومی را تحت عناوین قانونی به نفع خودشان مصادره می‌کنند، در مردم دلسردی ایجاد شده و در یکپارچگی مردم اخلال ایجاد و مردم  را نسبت به مسئولان بدبین می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این در‌آمدها از نظر قرآنی درآمد حرام و خبیث است، متذکر شد: این برداشت‌ها اقدامی ضدارزشی است، چرا که در مردم ایجاد یأس می‌کند. متأسفانه برخی متصدیان امور بر اثر روح اشرافی‌گری به بیت‌المال دستبرد می‌زنند و حرکتی این چنینی را تحت عنوان حقوق‌های نامتعارف و غیرآئین‌نامه‌ای توجیه می‌کنند، مثل رباخواری که برخی تحت عنوان هدیه به آن رنگ و بوی حلال می‌دهند.

وی افزود: این مسئله در خارج کشور هم انعکاس بدی دارد، چراکه یک نگاه منفی در دنیا نسبت به ما ایجاد می‌کند و نباید نسبت به این حرکت مسامحه شود و باید با قاطعیت با آن برخورد کرد. نباید برخورد با فساد را به تأخیر انداخت، به‌ ویژه در شرایطی که مشکلات اقتصادی و رقم بیکاری در حال افزایش است و مراکز تولیدی در حال تعطیلی یا فعالیت در حداقل توان هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: مردم، رهبر معظم انقلاب و بزرگان نظام انتظار دارند به جای شعار با قاطعیت در مقابل چنین فسادی اقدام شود. تشکیلات قضایی، مجلس و به‌ ویژه قوه مجریه باید هرچه سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها