أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۳۵۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۱۳ آذر ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس،‌گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در قضاوت بازی های پرسپولیس، نگران داوری‌ها تا پایان فصل هستم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مقاومت در یک دیدار دوستانه در جمع خبرنگاران، گفت: امروز بازی تمرینی انجام دادیم برای نفراتی که دیروز به میدان نرفتند. بازی بهترین تمرین است و نکاتی را در آن می‌بینید که در بازی‌های دیگر دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: صادق محرمی، شهاب زاهدی و انصاری خوب کار کردند. امید عالیشاه امروز یک نیمه بازی کرد. هفته بعد هم چنین مسابقه‌ای داریم.

برانکو تاکید کرد: بازی خوبی را دیروز انجام دادیم. بخش عمده‌ای از مسابقه را خوب کار کردیم. متاسفانه همچنان مشکل عدم استفاده از موقعیت‌ها را داریم. به همین خاطر گاهی عدم اطمینان و جو عصبیت در زمین ایجاد می‌شود. البته مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم و از راهمان عقب نماندیم. به هواداران هم بابت کسب این برد تبریک می‌گویم و در ادامه به بازی سختی که مقابل پدیده داریم واقف هستیم.

برانکو در مورد اینکه آیا عقب افتادن بازی با پدیده مشکلی برای تیمش ایجاد نمی‌کند،‌اظهار داشت:‌ از ما خواستند اگر می‌شود بازی را یک روز عقب بیاندازید که ما هم موافقت کردیم. برای ما بهتر است که هر هفته یک بازی انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا مشکل هتل و جا در مشهد ندارند،‌ گفت: همه چیز حل شد.

وی در مورد تساوی تراکتورسازی و صدرنشینی تیمش و اینکه آیا نتیجه سایر تیم‌ها را دنبال می‌کند، گفت: بله، طبیعی است که نتیجه همه تیم‌ها را دنبال می‌کنیم اما قبل از هر چیزی تمرکز ما روی موتور تیم خودمان است. تازه یک سوم لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم.

برانکو در مورد اینکه مهدی طارمی خیلی موقعیت از دست می‌دهد اما ساسان انصاری درفولاد در حال آقای گل شدن ، گفت: به انصاری تبریک می‌گویم. او بازیکن خوب و پسر بسیار خوبی است. او کیفیت خودش را نشان داده است. او موقعیت خاصی داشت و خودش تصمیم به رفتن گرفت.

وی در مورد اینکه‌آیا ناراحت نیست که این بازیکن را از دست داده است،‌اظهار داشت: این مسئله تمام شده و به آن فکر نمی‌کنم، حتی به بازی دیروز هم فکر نمی‌کنم فقط آنالیز کوچکی از بازی قبلی داریم تا ضعف‌هایمان را برای بازی بعدی جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پدیده مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه می‌گیرد و آیا نگران این مسئله نیست،‌گفت: یک تجربه بد و تلخ مقابل این تیم داریم. پارسال در تهران به تساوی دو بر دو رسیدیم و در مشهد هم در دقایق آخر کارمان به تساوی رسید. پدیده تیم بسیار خوبی است و مسابقه این تیم مقابل تراکتورسازی و ماشین‌سازی را نگاه کردیم و موافق حرف شما در مورد اینکه پدیده مقابل حریفان بزرگ خوب کار می‌کند هستم.

برانکو در مورد اینکه صحبت از حضور برخی بازیکنان استقلال خوزستان در نیم فصل در پرسپولیس است و آیا قصد تقویت تیم را دارند، گفت: قصد تقویت تیم را داریم اما اینکه قرار است کدام بازیکن را از کجا بگیریم به طور 100 ربطی به ما ندارد.

وی در مورد اینکه تیمش به خاطر تفاضل گل قهرمانی فصل قبل را از دست داد و آیا نگران تکرار این مسئله در فصل جاری نیست، عنوان کرد: فکر می‌کنم امسال قانون به شکلی دیگر است و دیدار رو در رو قهرمان  را در صورت تساوی امتیازها مشخص می‌کند شما حق دارید ما خیلی کم گل می‌زنیم و شانس‌هایی هم که به دست می‌آوریم به راحتی از دست می‌دهیم. روی بازی‌سازی تیم 6-7 شانس گل در هر بازی به دست می‌آوریم منتظر هستیم تا مهدی طارمی هم به شرایط خودش باز گردد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا تیمش نیاز به روانشناس ندارد و گل نزدن بازیکنی مثل طارمی به این مسئله مربوط نیست،‌ گفت: بهترین روانشناس تمرین تمرین تمرین،‌تکرار، تکرار و تکرار است. بهترین کار تمرین کردن است.

وی در مورد اینکه آیا با داشتن این همه بازیکن اسم و رسم دارد کارش برای چیدن ترکیب سخت نیست، خاطرنشان کرد: این نگرانی‌ برای ما شیرین است که آنقدر بازیکن خوب با تعداد زیاد در تیم‌مان داریم.

برانکو در مورد اینکه هواداران پرسپولیس تیم استقلال را رقیب خود در این فصل نمی‌دانند، ‌تأکید کرد: قبلا هم گوشزد کردم با توجه به روند فعلی لیگ سه تیمی که برای قهرمانی می‌جنگند پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال هستند. شاید استقلال کمی عقب مانده اما لیگ بسیار طولانی است. قوی‌ترین بازیکن تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی دوست من است. او بیشترین قهرمانی را آورده و تراکتورسازی را در کوتاه‌ترین زمان به جایگاه واقعی خود بازگرداند از این رقابت‌ خوشحالم و به دوستی که داریم افتخار می‌کنیم. هم من و هم قلعه‌نویی برای موفقیت تیم‌هایمان تلاش می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد داور و اشتباهاتی که در این بازی مرتکب شد و آیا نگران این مسئله نیست که در ادامه فصل داوری‌ها به ضرر تیمش تمام شود، عنوان کرد: بله حق با شما است، نگران این مسئله هستم و این موضوع  ما را هم نگران می‌کند اینطور که من شنیدیم انگار اولین قضاوت این داور در لیگ برتر بوده است تعجب می‌کنم که چرا این داور را برای پرسپولیس انتخاب می‌کنند. چرا این داور برای دیدار تراکتورسازی و پدیده یا ... انتخاب نمی‌شود. داور در بازی دیرو دو اشتباه کرد. در اعلام پنالتی اولین اشتباه قرار داشتن بازیکن حریف در آفساید بود و دومین اشتباه هم این بود که خطا پشت محوطه اتفاق افتاد. حتی کفش بازیکن هم در آنجا باقی مانده بود. دیگر به خطا روی پریاموف و ... اشاره نمی‌کنم. این مسائل به خاطر کم تجربگی پیش می‌اید می‌آید و جالب است که این مسائل به ضرر پرسپولیس است.

برانکو در مورد ال‌کلاسیکو و این که هم رئال مادرید و هم بارسلونا بازیکن کروات دارند،‌گفت: هوادار رئال هستم و این تیم را تشویق می‌کنم. مودریچ و کواچیچ دو بازیکنی که مربی آنها بودم در رئال هستند. مودریچ در کنار رونالدو مهمترین بازیکن این تیم است خیلی دوست دارم نتیجه این بازی را ببینم چه می‌شود. ظاهرا بارسلونا در بحران است اما این دیدار دربی است و وضعیت فعلی تیم‌ها مهم نیست در دربی استقلال و پرسپولیس هم جایگاه تیم‌ها مهم نیست. دربی مقوله‌ای جداست. خیلی خیلی به متوجه شدن نتیجه این دربی علاقه دارم. با این دربی حال می‌کنم خوشبختانه با برد دیروز راضی هستم و بازی را به دقت نگاه می‌کنم

برانکو در مورد زمان تمرین فردای پرسپولیس، گفت: تمرین فردا به صورت اختیاری است و هرکسی که خواست می‌تواند استراحت کند.

وی در مورد اینکه خبرنگاران همیشه در کنار پرسپولیس بودند اما باشگاه تصمیم گرفته فقط یک روز تمرین را برای اصحاب رسانه باز بگذارد، گفت: از این بابت از خبرنگاران تشکر می‌کنم این تصمیمی است که باشگاه به ما اعلام کرده است ما هم در خدمت باشگاه‌ هستیم. هر تصمیمی بگیرند انجام می‌دهیم ما در شهید کاظمی و ورزشگاه ازادی تمرین می‌کنیم. این مسئله برای راحتی بازیکنان است. چیز خاصی برای پنهان کردن ندارم اما برخی مسائل را باید بین خودمان نگه می‌داریم. ما اینجا هستیم و در خدمت شما حاضر می‌شویم.

برانکو در پاسخ به این سوال که به این ترتیب باشگاه با بیان این مسئله که با تصمیم کادرفنی خبرنگاران فقط یک روز به تمرین بیایند به نوعی مسئولیت را به دوش او انداخته است، گفت: بله، بنده به همراه باشگاه این تصمیم را گرفتیم. در طول هفته با من و هر بازیکنی که می خواهید می‌توانید مصاحبه کنید قبل و بعد از بازی هم کنفرانس خبری داریم که در آنجا پاسخگوی شما خواهم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها