أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۳۵۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۱۳ آذر ۱۳۹۵
وقتی که بدعهدی آمریکا اتفاق خوشایندی ست:
تمدید تحریم ها و تشدید دشمنی ها از آنجهت که صدق وعده ی ولایت را آشکار و فریبکاری و بلاهت جماعت برجامی و ذات کثیف و بدعهد امریکا را روشن کرد، خود اتفاق خوشایندی است. معتقدم ضربه ای که بلاهت و نفهمی به کشور می زند، تحریمها نمی زند. همانطور که رهبری پیش بینی کردند، برجام با همه هزینه هایش برای ملت ما یک "تجربه" است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر وحید یامین پور در یادداشتی کوتاه در خصوص چرایی خوشحالی مومنین از بدعهدی و دشمنی آمریکا نوشت: خداوند در قرآن حال یاران پیامبر را در جنگ احزاب چنین توصیف می کند: وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِيمَانًا وَتَسْلِيمًا.

و چون مؤمنان گروه‌های دشمن را ديدند، گفتند: اين همان چيزى است كه خدا و پيامبرش به ما وعده داده‌اند و خدا و پيامبرش راست گفته‌اند. و جز به ايمان و تسليمشان نيفزود. (الاحزاب 22)



جالب است که بر اساس منطق قرآن هرچه صفوف دشمنان بیشتر می شود بر ایمان و تبعیت مومنان از پیامبر صلوات الله عليه و آله هم افزوده می شود، آنها خوشحالند از اینکه وعده او راست بوده و آنها فریب سست عنصرها را نخورده اند.

تمدید تحریم ها و تشدید دشمنی ها از آن جهت که صدق وعده ی ولایت را آشکار و فریبکاری و بلاهت جماعت برجامی و ذات کثیف و بدعهد امریکا را روشن کرد، خود اتفاق خوشایندی است.

معتقدم ضربه ای که بلاهت و نفهمی به کشور می زند، تحریمها نمی زند. همانطور که رهبری پیش بینی کردند، برجام با همه هزینه هایش برای ملت ما یک "تجربه" است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
فروش نفت بخاطر برجام امکان پذیرشده
قبل ازان به قول استادکیلوچنده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها