امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۰۳۵۱۵
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۱۴ آذر ۱۳۹۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان از دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در روز ۱۹ دی‌ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، نصرت‌الله لطفی ظهر در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: مردم قم در روز یکشنبه 19 دی‌ماه با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

وی به برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت در قم اشاره کرد و افزود: افتتاحیه این برنامه‌ها در مدرسه فیضیه برگزار خواهد و در طول هفته دیدارهایی با مراجع عظام تقلید در قم برگزار خواهد شد و نیازمندیم دستگاه‌ها و نهادها در قم برای این دهه برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم تصریح کرد: حضور زائرین در  حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران ظرفیت خوبی است که اقدامات مناسبی برای اطلاع‌رسانی این دهه به آن‌ها انجام شود و دستگاه‌ها باید برای بزرگداشت این دهه در قم مشارکت داشته باشند.

وی بابیان اینکه در تمام مناسبت‌ها نگاه‌ها به قم بیشتر می‌شود، عنوان کرد: با توجه به حساسیت‌های قم بهتر بود مدیران استانی در جلسات بصیرتی حضوری پررنگ‌تر داشتند و امیدواریم باهمت استاندار این مسئله حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها