أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۳۵۲۶
زمان انتشار: ۰۱:۳۷     ۱۴ آذر ۱۳۹۵
معاون عمران استاندار گیلان از خسارت میلیاردی ناشی از طوفان و تندباد شدید در این استان خبر داد و گفت: میزان خسارت قطعی در حال بررسی است.
به گزارش پایگاه 598، حجت شعبان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت خسارت ناشی از تندبادهای شدید در این استان اظهار کرد: امروز وزش باد شدید در لاهیجان جان یک پیرمرد 70 ساله را گرفت.

وی با بیان اینکه دلیل مرگ این پیرمرد فرو ریختن دیوار ورزشگاه لاهیجان روی او بود، افزود: فرو ریختن دیوار و بیلبورد ورزشگاه لاهیجان بر اثر شدت باد با سرعت 75 کیلومتر در ساعت به وقوع پیوست و به چند خودرو نیز آسیب زده است.

معاون عمران استاندار گیلان مرگ پیرمرد لاهیجان را تنها تلفات جانی ناشی از تندباد در این استان دانست و گفت: طوفان امروز به سقف چند واحد مسکونی آسیب زد و برخی درختان را ساقط کرد.

وی با اشاره به اینکه سرعت باد در آستارا امروز به 115 کیلومتر در ساعت رسیده است، تصریح کرد: بر اثر شدت باد چند فقره آتش‌سوزی در لاهیجان و لنگرود رخ داد.

شعبان‌پور سقوط درختان، از جا کنده شدن سربندی برخی منازل و ... را از حوادث تندباد عنوان کرد و یادآور شد: تندباد شدید روز گذشته از آستارا آغاز شد و موجب خسارت در این شهر و تالش شده است.

وی درباره میزان خسارت ناشی از تندباد شدید در گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم باد شدید، میزان خسارت تاکنون میلیاردی بوده و اعلام قطعی خسارت در حال بررسی است.

به گزارش فارس، سرعت باد امروز در آستارا به 115 کیلومتر در ساعت رسیده بود که در کشور بیشترین سرعت را داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها