أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۳۵۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۴ آذر ۱۳۹۵
روزنامه دیلی استار در گزارشی نوشت: خبرنگار مصری 56 ساله به نام "انیس الدقیدی" نظر دیگری داشته و ادعاهای شبهه انگیزی در این رابطه دارد. وی مدعی است که صدام حسین زنده می‌باشد و مخفی شده است.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه دیلی استار در گزارشی نوشت: طبق اسناد رسمی، صدام حسین در سال 2006 در عراق اعدام شد و در تکریت عراق به خاک سپرده شد.
 
این روزنامه در ادامه افزود: «اما اکنون خبرنگار مصری 56 ساله به نام "انیس الدقیدی" نظر دیگری داشته و ادعاهای شبهه انگیزی در این رابطه دارد. وی مدعی است که صدام حسین زنده می‌باشد و مخفی شده است. او در این سال‌ها دائما از کشوری به کشوری در حال فرار بوده، ولی اغلب اوقات در تهران به‌سر می‌برد و دولت ایران نیز برای اینکه او را زیر نظر داشته باشد، در تهران پناهش داده است.»[!]   
 
به نوشته دیلی استار، این خبرنگار مصری همچنین مدعی شده است که صدام حسین شخصا داعش را هدایت می‌کند و اعضا و رهبران این گروهک تروریستی همگی تحت امر وی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
۴
۰
این القیدی مثل زیباکلام خودمان است با این فرق که القیدی گاهگاهی پرت و پلا میگوید اما زیباکلام دائما پرت و پلا میگوید .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها