يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۳۶۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۵ آذر ۱۳۹۵
نگار عابدی گفت: در «پادری» تجربه حضورم در کارهای تصویری به نسبت «دودکش» بیشتر شده بود و به همین خاطر بهتر توانستم با نقش افروز ارتباط بگیرم و زندگی کنم.
به گزارش پایگاه 598، «نگار عابدی» بازیگر سریال «آرام می‌گیریم» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: همانطور که می‌دانید «آرام می‌گیریم» سریال پر بازیگری است و من نیز از حضور در کنار بازیگرانی صاحب نام بسیار لذت می‌برم.

وی ادامه داد: در این اثر نقش ماهرخ را بازی می‌کنم که همسر میرطاهر مظلومی و مادر ارسلان قاسمی است. از ویژگی‌های بارز شخصیتی او می‌توانم به جدی و خود رای بودنش اشاره کنم که همیشه می‌خواهد حرف خودش پیش رود.

بازیگر سریال «پادری» با اشاره به حضورش در نقش‌های جدی نیز بیان داشت: اغلب مخاطبین به واسطه بیشتر دیده شدن آثار طنز،‌ مرا با نقش‌های طنز می‌شناسند. اما دوست دارم تا در همه نوع نقش به خوبی دیده شوم و می‌خواهم بدانم آیا موقعیتی که در تئاتر به خوبی تجربه‌اش کرده و بازخوردهایی را داشته‌ام را می‌توانم در تلویزیون نیز تجربه کنم؟! اما در حال حاضر بیشتر دوست دارم تا کارهایی جدی بازی کنم.

وی از حضورش در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به نیکی یاد کرد و گفت: همه نقش‌هایی که در تلویزیون بازی کردم را دوست دارم، اما آنچه بیشتر از همه در خاطرم مانده است حضورم در «تعبیر وارونه یک رویا» است.

این بازیگر درباره ادامه دار شدن سریال «پادری» نیز گفت: در «پادری» تجربه حضورم در کارهای تصویری به نسبت «دودکش» بیشتر شده بود و به همین خاطر بهتر توانستم با نقش افروز ارتباط بگیرم و زندگی کنم. همیشه درباره ادامه دار شدن این سریال صحبت شده است، یادم هست زمانی که در مراحل پایانی ضبط «دودکش» بودیم، صحبت از ساخت فصل بعدی این سریال بود و الان هم همینطور است. اما اینکه چه زمانی این موضوع به واقعیت بدل شود را واقعا نمی‌دانم و بعد از شبکه،‌ تهیه کننده و کارگردان درباره آن تصمیم می‌گیرند. در هر حال تا این لحظه هنوز از سمت گروه هیچ چیزی به ما اعلام نشده است.

بازیگر سریال «دودکش» گفت: یک ماه است که به غیر از حضور در «آرام می‌گیریم» کار دیگری را قبول نکردم و در این مدت تصمیم گرفتم که کمتر کار کنم و بیشتر به استراحتم بپردازم. از طرفی نیز پیشنهادها آنطور نبود که می‌خواستم و تعدادی از آنها را نیز به دلیل تقارن با سایر کارهایم نتوانستم قبول کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها