أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۳۸۲۵
زمان انتشار: ۱۷:۲۱     ۱۵ آذر ۱۳۹۵
جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس با تقدیم هدیه‌ای به معصومه ابتکار نسبت به عملکرد نامناسب سازمان حفاظت محیط زیست در آلودگی هوا اعتراض کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، جمعی از دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس عصر امروز در اعتراض به عملکرد نامناسب سازمان حفاظت محیط زیست با اعطای کپسول اکسیژن به معصومه ابتکار، اعتراض خود را به وی اعلام کردند.

در بخشی از تقدیرنامه این دانشجویان به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: بر خود واجب دانستیم از شما که تریبون محیط زیست را به جناح سیاسی خود تبدیل نکرده‌اید و به جای پرداختن به مشکلات زیست محیطی در جامعه به آلودگی‌های سیاسی دامن نزده‌اید و نیز به خاطر ابتکار جدید شما و استخدام دیپلم‌ها در پست‌های کلیدی سازمان تحت امر، آن هم برای اشتغال‌زایی کمال تشکر و تقدیر را داشته باشیم.

معصومه ابتکار به دعوت یکی از تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب به مناسبت 16 آذر امروز در دانشگاه تربیت‌مدرس حضور یافت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها