أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۳۹۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۶ آذر ۱۳۹۵
رهبری در مورد تایید برجام چه گفت و روحانی چه می گوید:
رهبر انقلاب صراحتا در 20 فروردین 94 فرمودند:"بنده در جزئیّات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمیکنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوب‌های مهم و خطّ قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفته‌ام" و علاوه بر آن در سخنرانی نوروز 95 در حرم مطهر رضوی فرمودند:"در مواردی وزیر محترم امور خارجه به من گفت: «ما نتوانستیم برخی خطوط قرمز را حفظ کنیم»
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، زمانی که گمان میکردند برجام به نتیجه ای مفید خواهد رسید می گفتند پیشینیان فقط بیانیه میخواندند و تحریم میشدیم و شما که انتقاد میکنید بزدل و بیسواد هستید و بگذارید ما کارمان را انجام دهیم ...

حالا که واقعیت خسارت بار برجام مشخص شده میگویند برجام یک اتفاق ملی است که همه آن را رقم زده اند و در همه موارد با رهبری نیز مشورت شده است و همه چیز مورد تایید رهبری است!



رئیس جمهور امروز در جریان مراسم روز دانشجوی دانشگاه تهران در سخنانی عجیب اظهار داشتند: ما هیچ قدمی در مسئله برجام برنداشتیم، مگر آنکه با مقام معظم رهبری مشورت کردیم و جلسه گذاشتیم. نامه‌های مکتوبی که ایشان خطاب به بنده داده‌اند و دستوری که بنده روی این نامه‌ها نوشته‌ام، موجود است. هیچ نامه‌ای نبوده که ایشان بنویسند، مگر اینکه بنده دستور اجرای کامل بدهم.

همچنین حجت الاسلام روحانی در بخش دیگری از سخنانشان در تقبیح دروغ و دروغ گویی بیان نمودن: همه می دانیم که دروغ حرام است و هیچ صحبتی نباید غیرواقعی باشد.

حال آنکه رهبر انقلاب صراحتا در 20 فروردین 94 فرمودند:"بنده در جزئیّات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمیکنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوب‌های مهم و خطّ قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفته‌ام" و علاوه بر آن در سخنرانی نوروز 95 در حرم مطهر رضوی فرمودند:"در مواردی وزیر محترم امور خارجه به من گفت: «ما نتوانستیم برخی خطوط قرمز را حفظ کنیم».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
۱
۰
حتی یک ادم معمولی هم میتوانست بفهمد که راه روحانی اشتباه است و برجام عاقبت ندارد اما روحانی انچنان در خیالات خود غرق بود که هر کسی را که منتقد بود دشنام داد و همه پل های پشت سرش را خراب کرد . حالا چه کسی جواب این همه خسارت را میدهد ؟ طبق معمول مردم ضعیف جامعه هستند که متضرر شده و از بین میروند همان مستضعفان .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
۲
۰
پس کی بود می گفت ساختار تحریم ها فروپاشیده شده است برجامی که باعث رفع تحریم نشد همان بهتر که پاره شود
پاسخ
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵
۱
۰
مقصر او نیست چون اخیرن در تهران باران باریده وترک ها بهم آمده اند !!!! ( تحریم ها ترک بر داشته اند !!!)
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
۱
۰
وقتی می گوید به زور کسی را به بهشت نبرید ، منظورش این است که به زور به جهنم ببریم ،
وقتی می گوید عده ای بیکارند که نگران دین مردمند
وقتی می گوید انقلاب شش ماه ، سه سال ، نه 37(!!!!!!!!!!!)سال
وقتی کدخدا تراشی می کند
پاسخ
ادامه همین دیدگاه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
پس کی به دروغ اعتقاد دارد که بگوید حلال است با حرام
جدیدترین اخبار پربازدید ها