يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۳۹۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۵
مهاجم برزیلی تیم امیر قلعه نویی با پیراهن دو تیم مس کرمان و تراکتورسازی تاکنون 6 گل به استقلال زده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش‌سه: تیم های استقلال و تراکتورسازی در شرایطی روز جمعه در رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی تیم تبریزی امید اول گلزنی تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی به حساب می آید.

ادینیو با پیراهن تیم های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز تاکنون 11 بار مقابل استقلال قرار گرفته دو موفق شده 6 گل به ثمربرساند تا در میان بازیکنان تیم تبریزی بهترین گلزن این تیم به حساب بیاید.

ادینیو اولین بار در لیگ هفتم با پیراهن مس کرمان در بازی برگشت مقابل استقلال قرار گرفت و در حضور 15 دقیقه ای اش نتوانست گلی بزند. او اما در لیگ هشتم در مسابقه ای که مس کرمان با نتیجه دو بر یک بازنده شد، تنها گل تیمش را به ثمر رساند. ادینیو در بازگشت مجدد به فوتبال ایران و مس کرمان در لیگ سیزدهم موفق شد دروازه مهدی رحمتی را باز کند. در لیگ چهاردهم مهاجم برزیلی اوج هنرش را نشان داد و در هر دو بازی رفت و برگشت با پیراهن تراکتورسازی مقابل استقلال گلزنی کرد. او در بازی رفت گل تساوی دو بر دو تراکتور را به ثمر رساند و در بازی برگشت هم در تهران گل دوم تراکتور در برتری 4 بر یک را وارد دروازه محسن فروزان کرد.

ادینیو 3 سال قبل نیز با پیراهن مس کرمان مقابل استقلال صف آرایی کرد که دو گل برای تیمش به ثمر رساند و زمینه ساز حذف آبی پوشان تحت هدایت قلعه نویی از جام شد.

حالا او با اندوخته 6 گل زده در گذشته مقابل استقلال قرار می گیرد و بسیار امیدوار است تعداد گل های زده اش را به تیم آبی پوش پایتخت بیفزاید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها