أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۳۹۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۶ آذر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قصد دارد به موضوع حضور کسانی که ادعای جادوگری در فوتبال را دارند، ورود پیدا کند.
به گزارش تابناک ورزشی، در روزهای گذشته برخی افراد به حضور جادوگران و رمال‌ها در لیگ برتر اشاره کرده‌اند و حتی کار به جایی رسید که گفته می‌شد به برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس هم برای حضور یکی از جادوگران در کنار تیمش پیشنهاداتی شده بود.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری‌های خود را برای پرونده حضور جادوگران و کسانی که دعای رمالی می‌کنند، آغاز کرده است. عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: در مورد این موضوع تحقیقات مفصلی خواهیم کرد و از افراد به عنوان مطلع خواسته‌ایم که به کمیته اخلاق آمده و توضیحات خود را ارائه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها