أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۳۹۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۶ آذر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در قضیه عکس جنجالی رحمتی، طرف کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را گرفته و معتقد است دروازه بان این تیم اشتباه کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، از شب گذشته هجمه ها به سید مهدی رحمتی به خاطر یک عکس جنجالی افزایش یافته و حالا عضو هیأت مدیره استقلال هم طوری صحبت می‌کند که رحمتی نباید آن اشتباه را در ارمنستان انجام می‌داد.
مسعود معینی درباره اینکه بازیکنان استقلال به خاطر عکس گرفتن با یک خانم هوادار در آستانه محرومیت هستند، گفته: «نظر شخصی من این است که در این زمینه خود ورزشکاران باید رعایت کنند و ما باید این را بدانیم باید مراقب باشیم و وارد حاشیه نشویم. خیلی ها هستند که دوست دارند با چهره های معروف عکس بگیرند. من خودم به هیچ وجه حاضر نیستم با کسی که بی حجاب است عکس بگیرم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها