يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۳۹۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۶ آذر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت من برای اولین بار در این 20 سال محروم شدم اما مگر به داور گفتم دزدی کرده که به خاطر تهمت زدن محرومم کردند.
به گزارش تابناک ورزشی، رضا عنایتی درخصوص محرومیت یک جلسه‌ای کمیته انضباطی گفت: هرچه در این 18 سال از فوتبال لذت برده‌ام در این 2 سال آخر حالم بد شده است، باید ببینیم گزارشی که داور ارائه کرده چه بوده ولی من وقتی گل اول استقلال زده شد به داور گفتم که توپ به دست بازیکن استقلال خورده و شما هم این صحنه را دیده‌اید.
وی افزود: 20 سال است در این فوتبالم و اولین بار است که محروم می‌شوم. جالب است تا حالا محرومیت انضباطی نداشتم اما باز هم به این تصمیم احترام می‌گذارم ولی یک سری چیزها را نباید بگویم که آن وقت خودم از بابت گفتنش ناراحت می‌شوم.
کاپیتان صبای قم تاکید کرد: کارشناس داوری در تلویزیون حضور پیدا کرده و همه تصمیمات داور را تائید کرده است. فوتبال جای فوتبال است نه اینکه تا دست به بازیکن بزنی بگویند این کار را نکن تا اوووف نشود! در صحنه اخراج دیوسالار او اصلاً دستش را به سمت قربانی نبرده بازیکن حریف خودش را به زمین زد. آقای افشاریان عزیز! توپ 73 متر از بازیکن استقلال جدا شد، چطور آن صحنه اخراج دارد؟  دیوسالار کلاً 35 کیلو وزنش است و قربانی با 190 سانت قد و 80 کیلو وزن چگونه با دست دیوسالار می‌تواند به زمین بخورد. اگر قربانی یک هزارم درصد در آن صحنه فکر می‌کرد به توپ می‌رسید هرگز خودش را زمین نمی‌زد. ما باید وجدان را در نظر بگیریم و این خیلی بد است که خیلی راحت همه مسائل را زیر پا بگذاریم.
انتقاد شدید عنایتی از کمیته انضباطی 
وی در خصوص دلایل محرومیتش گفت: نمی‌دانم که چه شد من محروم شدم تعجب می‌کنم اما مگر چه حرفی به داور زدم، من به داور گفتم توپ به دست بازیکن حریف خورده و شما هم دیدید. آقایان در کمیته انضباطی که برایم محترم هستند معنی تهمت زدن را توضیح بدهند. مگر به داور گفته‌ام که دزدی کردی که محرومم کردند؟ اتفاقاً بعد از اینکه اخراج شدم مصاحبه کردم و اعلام کردم تیم داوری خوب کار کرده اما به نظر شما در زمین بعد از اخراج باید دست داور را ببوسم؟ این فوتبال امسال هم تمام می‌شود و می‌رود و وجدان آدم‌ها می‌مانند و خدا.
وی با اشاره به اینکه 2 بازی در خدمت صبا نیست، گفت: از زمین و زمان به تیم ما فشار می‌آورند و جالب است 7 بازی از داور ضربه خوردیم یک نامه عذرخواهی کوچک به ما نفرستادند، 7 امتیاز از ما گرفته شد و در حالیکه نیمه بالای جدول بودیم شرایطمان کاملاً تغییر کرد. اما جالب است ما حق عصبانی شدن نداریم ولی دوستان می‌توانند هر تصمیمی بگیرند. من حالم بد است از این همه اتفاق ولی امیدوارم بچه‌ها همت کنند و این نیم فصل را بگذرانیم تا ان‌شاالله در تعطیلات خودمان را برای جنگ در همه جبهه‌ها آمده کنیم، از روی سکوها گرفته تا بیرون از زمین و داخل زمین.
وی در ادامه با انتقاد از کسانی که تماشاگران صبای قم را محروم کردند، گفت: به خدا خنده‌ام می‌گیرد! ما اصلاً تماشاگر نداریم. در بازی‌هایی که در ورزشگاه قم برگزار می‌شود 15 نفر به استادیوم می‌آیند که چند نفر دوستان و چند نفر فامیل‌های ما هستند که به آنها التماس می‌کنیم در ورزشگاه حاضر شوند. شما اگر در بازی استقلال و صبا تماشاگری را دیدید که بجز پرچم قرمز پرچم صبای قم دستش بود هرچه گفتید من قبول می‌کنم. 4 سال در قم بازی کرده‌ام و به جز بازی‌های استقلال و پرسپولیس که تماشاگران رقیب برای حمایت از ما می‌آیند بقیه کلاً 10-15 نفری هستند که فک‌وفامیل‌های ما هستند، بگذریم فقط امیدوارم که ختم به خیر شود و ما هم دیگر از این زشتی‌ها نبینیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها