کد خبر: ۴۰۴۰۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۱۷ آذر ۱۳۹۵
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از حضور بیش از 60 شاعر از سراسر کشور در کنگره ملی شعر پیامبر مهربانی(ص) خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مسگرانی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: کنگره بین‌المللی شعر پیامبر مهربانی(ص) امسال بین‌المللی نیست اما با محوریت برخی کشورهای همسایه از جمله افغانستان، پاکستان، هندوستان و عمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از 60 شاعر از سراسر کشور در این کنگره حضور دارند و تاکنون 450 اثر به دبیر‌خانه کنگره ارسال شده است.

مسگرانی ادامه داد: داوری اولیه آثار ارسالی به کنگره شعر پیامبر مهربانی(ص) که در پنج زبان فارسی، بلوچی، کردی، ترکی و عربی است، انجام‌شده و تا چند روز آینده نیز داوری نهایی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: امسال کنگره شعر پیامبر مهربانی در روزهای 22 و 23 آذر سال‌جاری برگزار می‌شود و قرار است در روز افتتاحیه و اختتامیه این کنگره از وجود شعرای  فاخر و برجسته و همچنین مدیران و مسئولان استانی و کشوری بهره‌مند شویم.

وی گفت: به تصویر‌کشیدن اتحاد و همبستگی فرق‌اسلامی و بهره‌گیری از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت نمایش وحدت اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها