يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۳۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
با حضور آیت الله بهشتی
با حضور آیت الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری همایش قرارگاه منتظران شهادت در قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598، با حضور آیت الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری همایش قرارگاه منتظران شهادت شامگاه جمعه در مسجد آل یاسین برگزار شد.

آیت الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری ، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام روحانی عضو شورای شهر قم، ملایی عضو شورای شهر قم، اکبر بختیاری معاون فرهنگی سپاه قم، سرهنگ مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)، فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه قم، حجت الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم  در این مراسم حضور داشتند.

عضو شورای شهر قم با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت های فرهنگی مساجد استان قم بیان کرد: در مساجد  قم فعالیت های فرهنگی قابل توجهی در حال انجام است و اگر حمایت لازم از این فعالیت ها انجام شود مشکلات فرهنگی قم رفع می شود.

همچنین در پایان این همایش با حضور فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه قم سایت فروشگاه مجازی قرارگاه منتظران شهادت  رونمایی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها