يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۳۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
"الیمن العربی" مدعی شد؛
رسانه های عربی حامی ائتلاف متجاوز سعودی برای اینکه شایع کنند ایران در یمن دخالت می کند، به آسمان ریسمان بافی روی آورده اند.
به گزارش پایگاه 598، وبسایت خبری "الیمن العربی" مدعی شد: «"میرزا کمالی" مرد نامریی ایران است که اینک رهبر بهایی ها در یمن شده است.»   
 
الیمن العربی مدعی شد: «میرزا کمالی 52 ساله در سال 1991 وارد یمن شده است ولی حوثی ها اینک به او گیر داده اند و برای جلب رضایت عربستان با هدف پایان جنگ در یمن می خواهند تا او را محاکمه کنند.»   
 
گفتنی است که رسانه های عربی حامی ائتلاف متجاوز سعودی برای اینکه شایع کنند ایران در یمن دخالت می کند، به آسمان ریسمان بافی روی آورده اند.   
 
این ادعای عجیب الیمن العربی در حالی مطرح می شود که بهایی ها دشمن اصلی ایران هستند و هیچگاه دشمن قسم خورده ایران با دشمنی مثل عربستان که از در مقابله با این کشور وارد شده حاضر نخواهد شد به سود ایران کاری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها