يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۴۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
رئیس کمیته آموزش‌ عالی مجلس درباره پرونده تحصیل حسین فریدون، گفت: این موضوع را پیگیری کرده‌ایم و نتایج آن را به زودی منتشر خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای‌اسلامی با اشاره به اقدام برخی ورزشکاران ایرانی در ارتباط  با نماینده رژیم‌صهیونیستی در مسابقات بین‌المللی، گفت: شاید ورزشکاران ما از روی ساده‌اندیشی این اقدامات را انجام داده باشند که باید از ملت ایران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران عذرخواهی کنند. متاسفانه بعضی افرادی که تحلیل دقیقی  از مسائل ندارند گاهی به گونه‌ای عمل می‌کنند که باعث ریختن آب به آسیاب دشمن می‌شود.

وی افزود: قرار گرفتن در کنار ورزشکاران رژیم‌صهیونیستی موجب خفت وذلت است. وزیر ورزش و جوانان  باید درباره این موضوع به مجلس پاسخگو باشد و وزارت ورزش باید ورزشکاران را در این‌گونه امور توجیه کند.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه رژیم‌صهیونیستی غاصب و غیرقانونی است، اظهار کرد: امروز دست رژیم‌صهیونیستی در خلق گروه تروریستی داعش در منطقه پیداست و بعضی کشورها مانند عربستان که در گذشته روابط مخفیانه با اسرائیل داشته‌اند امروز روابط خود را علنی کرده‌اند و این امر نشان‌دهنده طراحی نظام سلطه برای عادی‌سازی روابط کشورها با رژیم‌صهیونیستی است.

رئیس کمیته آموزش‌ عالی کمیسیون آموزش مجلس درباره پرونده تحصیل حسین فریدون، گفت: این موضوع را پیگیری کرده‌ایم و نتایج آن را به زودی منتشر خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به لغو سخنرانی‌های منتقدان دولت در دانشگاه‌های کشور، تصریح کرد: کسانی که برای لغو یک سخنرانی جنجال به پا می‌کنند در مقابل لغو این همه سخنرانی سکوت کرده‌اند. این موضوع با شعار انتقادپذیری دولت در تناقض است و دولت باید نقدپذیری‌اش را در عمل نشان دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها