يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۴۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
ولی داداشی نماینده آستارا  تنها راه برون رفت از بحران بیکاری را حساس بودن به پول های بیت المال دانست و اظهار داشت: باید جلوی ریخت و پاش های بی اساس در کشور گرفته شود.

وی با بیان اینکه نظام استخدامی کشور باید مبتنی بر قانون باشد، افزود: باید جلوی استخدام فرزندان مسوولان ارشد کشور که بدون ضابطه صورت می گیرد، گرفته شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرزندان دهک های پایین جامعه نیز نیاز به خدمت در دستگاه های دولتی و استخدامی کشور دارند، گفت: باید راهی در مقابل با استخدام های نامتعارف باز شود تا همه ی فرزندان این کشور بتوانند از خدمات استخدامی کشور بهره مند شوند.

به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها