يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۴۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
مجموعه «دورهمی» تا یک ماه آینده به صورت دو روز در هفته روی آنتن خواهد رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری که به زودی وارد مرحله تولید سری جدید خود خواهد شد، به دلیل تعداد کم قسمت‌های از پیش ضبط شده و نیاز به زمان کافی برای تولید قسمت‌های جدید، از این پس به صورت دو شب در هفته (پنجشنبه و جمعه شب‌ها) روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، هاشم رضایت، یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه درباره روند فعلی تولید پروژه گفت: با توجه به حضور مهران مدیری در پروژه سینمایی «ساعت پنج عصر» و تعداد قسمت‌های کمی که از سری قبل باقی مانده است، با نظر مدیران شبکه به این نتیجه رسیدیم که مجموعه تا یک ماه آینده به صورت دو شب در هفته روی آنتن رود تا زمان کافی برای آغاز ضبط سری جدید داشته باشیم.

وی در پایان افزود: پیش تولید سری جدید «دورهمی» از ماه گذشته آغاز شده و با تغییرات جزئی در دکور و گروه بازیگران ضبط مجموعه نیز به زودی آغاز می شود. اطلاعات تکمیلی‌تر درباره بازیگران سری جدید و تغییرات مجموعه در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها