يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۴۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
سازمان سنجش اطلاعیه ای را در مورد آزمون دکتری سال 96 صادر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سازمان سنجش آموزش در خصوص آزمون دکتری سال 96 اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به سؤالات مطرح شده از طرف داوطلبان درخصوص ثبت نام آزمون ورودی دكتری تخصصی (Ph.D) سال 1396 به اطلاع می رساند سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با انتشار دفترچه راهنـما و ثبت نام آزمون مذكور براساس قانون مجلس محترم شورای اسلامی (مصوب 94/12/18) و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تكمیلی اقدام نموده است. لذا برای داوطلبانی كه متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی هستند پس از اتخاذ تصمیم توسط شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تكمیلی و سایر مراجع قانونی، مراتب بطور رسمی تا چند روز آینده به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید. ضمناً در صورت لزوم مهلت ثبت نام آزمون تمدید خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام برای آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۶ از روز ۱۶ آذرماه ۹۵ آغاز شده و تا ۲۲ آذرماه ادامه دارد. آزمون دکتری سال ۹۶ روز جمعه ۶ اسفند ماه ۹۵ برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها