کد خبر: ۴۰۴۴۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
مدیرفنی تیم سیاه جامگان مشهد انتقادهای تندی را نسبت به مسئولان فوتبال ایران بر زبان آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش‌سه: پس از بازی دیروز پیکان مقابل سیاه جامگان که با شکست تیم مشهدی همراه بود، خداداد عزیزی که به عنوان مدیرفنی وظایف سرمربی را نیز ایفا می کند، در نشست خبری حسابی از خجالت داوران در آمد و حالا بحث محرومیتش پیش آمده است.

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حاشیه های داوری و احتمال محرومیت بابت اظهاراتش صحبت های تندی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:  
 
چرا همه اشتباهات علیه من است؟
 
من نمی دانم چرا این همه اشتباه علیه تیم من است. واقعا از رفتار داوران و سوت هایی که می زنند، تعجب می کنم. دیروز داور چهارم می گوید من 7 دقیقه وقت تلف شده گرفتم ولی داور 5 دقیقه اعلام می کند؛ این عجیب نیست؟ تمام خطاها را 80 به 20 به سود تیم حریف می گیرند، 3 مورد خطا جلوی چشم من بود که نگرفت. بازیکن حریف 5 متر در آفساید است اما کمک پرچم نمی زند و می گوید می خواستم ببینم چه می شود! اگر تک به تک می شد، چه؟ پشت محوطه بازیکن حریف خودش را انداخته و خطا گرفته اند، می گویم چه خطایی؟ ناظر می گوید داور اشتباه کرد! گفتم اگر گل شد، چه؟ می گفت انشاءالله که نمی شود!
 
بگویید دنبال چه چیزی هستید؟
 
من واقعا نمی دانم باید چه کنیم. چرا همه اشتباهات برای من است؟ اگر سمت و سوی هواداری از تیمی وجود دارد، بگویید. بگویید دنبال چه چیزی هستید؟ اگر هم سطح داوری همین است، باز هم بگویید. تیم من ته جدول است. مگر تیم من در طول بازی چند موقعیت گل پیدا می کند که پنالتی هایش را نمی گیرند؟ حرف هم می زنیم، می گویند آرام باش!
 
عکس می گیریم، محروم می شویم!
 
الان شنیدم می خواهند مرا محروم کنند! اینها که جز محروم کردن کار دیگری بلد نیستند. عکس می گیریم، محروم می کنند. هرکاری انجام می دهیم، محروم می کنند.می خواهند همه لال شوند تا آقایان هر گلی می خواهند بر سر فوتبال بزنند.
 
محرومم کنید، همه چیز را می‌گویم
 
حالا که اینطور است؛ اصلا خداداد را محروم کنید. محرومم کنند حتی بهتر است، آنوقت می توانم چیزهایی بگویم که دوست دارم. آنوقت از فسادهایی می گویم که در فوتبال وجود دارد. الان چون سرمربی یک تیم هستم، نمی توانم این مسائل را بگویم. آنوقت می روم روی سکو و راحت با مطبوعات و رسانه ها حرف می زنم. حرف هایی می زنم که خودشان می دانند! با این حال یک سوال دارم؛ داوری که مقابل نفت آبادان دو پنالتی ما را نگرفته، چرا محروم نشد؟ چرا اشتباهات داوری سهوی است و اشتباه ما عمدی؟

هرکس از زدوبندها می گوید، محرومش می کنید
 
هر کسی از فساد در فوتبال می گوید، با محرومیت شلوغش می کنید؛ خودتان این همه اشتباه دارید، ما را محروم کنید، با اشتباهات خودتان چه می کنید؟ فسادی که در فوتبال است، زدوبندها و دلالی ها ناشی از اشتباهات شما است. من آدم پرادعایی نیستم و قبول دارم اشتباه می کنم اما تاوان اشتباهاتم را نیز داده ام. شما چطور تاوان می دهید؟
 
تمام فسادها نتیجه اشتباهات شما است!
 
آقایان مسئول! درباره مدارس فوتبال که هزار جور فساد در آن وجود دارد، چه کسی پاسخگو است؟ تیم هایی که از پدر و مادرها پول می گیرند، را نمی گویید؟ اینها نتیجه اشتباهات شما است. تمام دلالی ها، فساد، زد و بند و زیرمیزی ها مسئولش شما هستید.  

حرف های شجاعی درست است
 
من با مسعود شجاعی موافقم. او درباره تجاوزها در مدارس فوتبال و فسادها درست می گوید. خیلی ها این بلاها سرشان آمده اما به خاطر آبرویشان حرف نمی زنند. به والله قسم می خورم بحث جادوگری در فوتبال را 80 درصد اهالی فوتبال می دانند اما حرف نمی زنند. آقایان روسا! آقایان قضات! اگر یک نفر کنار خیابان باشد و ماشین از روی پایش رد شود، شاید یک بار و دوبار اعتراض نکنی، اما بار سوم فحش می دهی! من کنار زمین ایستاده ام و می بینم که داور اشتباه می کند؛ نباید اعتراض کنم؟

چه چیز این فوتبال قشنگ است؟
 
مگر می شود عکس بگیری، محروم شوی؟ این محرومیت چیست؟ چیزی که غلط است را درست کنید. وقتی خداداد عزیزی تیمش نتیجه نمی گیرد، مقصر است و باید به باشگاه توضیح بدهد. من تاوان می دهم، شما چطور تاوان می دهید؟ چه قشنگی در این فوتبال وجود دارد؟ فساد؟ زد و بندها؟ حق خوردن هایش؟ زیرمیزی ها؟ یک چیز قشنگ به من نشان بدهید! وقتی هم می خواهید جلوی یک نفر بایستید، می گویید محروم است!

من که بچه نیستم
 
شما به من بگویید گناه مسعود شجاعی چیست؟ برایش در اینستاگرام هم پست گذاشتم. تمام حرف های او حقیقت دارد اما اینکه با یک رسانه خارجی حرف زده، غیرحرفه ای بوده است. البته که اینجا اگر حرف بزند، محرومش می کنید! به هر صورت به من فشار آمده است. مگر یک داور چقدر می تواند اشتباه کند؟ من که بچه نیستم. نمی توانید مرا با کدخدامنشی آرام کنید. با یک خطا جریان بازی عوض می شود اما داوران نمی خواهند این موضوع را متوجه شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها