أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۴۴۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 22 و 23 آذر، در غالب مناطق کشور جو پایدار و آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود اما روز چهارشنبه ورود سامانه بارشی فعالی از سمت شمال غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و تصاویر ماهواره هواشناسی، روز شنبه 20 آذر، در غالب مناطق کشور آسمان صاف است و دمای هوا در نیمه شمالی کشور به طور نسبی افزایش می‌یابد.

وی افزود: از اواخر وقت این روز با ورود موج تراز میانی جو از سمت شمال غرب کشور در برخی از این مناطق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. این موج روز یکشنبه 21 آذر، در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و اواخر یکشنبه در دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق سبب بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.

به گفته وظیفه، خلیج فارس و تنگه هرمز طی دو روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

وی در پایان در مورد وضعیت هوای تهران طی دو روز آتی اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه 21 آذر، قسمتی ابری، با احتمال بارش پراکنده، به تدریج کاهش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه 9 و منفی 1 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 22 آذر، صاف، همراه با غبار صبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای 9 و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها