يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۵۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۲۰ آذر ۱۳۹۵
یک چکش در قطار پیدا نمی‌شود تا شیشه را بشکنند و می‌گویند بودجه نیست، اما نمی‌گویند این حقوق‌های نجومی پس از کجا آمده است.
به گزارش پایگاه 598، حسن‌نژاد با اشاره به حادثه اخیر ریلی گفت: چرا از استیضاح وزیر راه و شهرسازی واهمه دارند؟ چون باید پاسخ بدهند که چرا این کار را به هزینه کلان سپرده‌اند به سیستمی که در لحظه حساس خطا می‌دهد.

به گزارش تبریز بیدار ، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در جلسه با حضور دانشجویان  در پاسخ به سوالات  آنها گفت: در آمریکا تا دیروز دموکرات و جمهوری‌خواه همدیگر را پاره می‌کردند، اما در مقابل ایران کاملا متحد شدند این باید درسی باشد برای مجلس و دولت ما.

وی اظهار کرد: کشوری که از ریشه با ما مشکل دارد هرگز به فکر آبادانی کشور ما نخواهد بود و انتظار نگاه خوب از چنین کشوری بیهوده است.

حسن‌نژاد در ادامه گفت: همه از بیکاری گله دارند آن‌وقت رییس جمهور کشور نیز از بیکاری گلایه‌مند است! چه کسی باید این مشکل را رفع کند؟

وی همچنین اظهار کرد: می‌گویند نمایندگی امانت است؛ ما کاملا قبول داریم اما آیا پست‌ها و مسئولیت‌های دیگر امانت نیست؟

نماینده مردم مرند و جلفا تصریح کرد: وقتی می‌گویم رئیس فلان اداره ضعیف است جریان درست می‌کنند که نماینده دخالت می‌کند، اما وقتی مردم از ضعف همان مسئول متضرر می‌شوند مشکل را می‌اندازند گردن نماینده!

حسن‌نژاد با اشاره به حادثه اخیر ریلی گفت: چرا از استیضاح وزیر راه و شهرسازی واهمه دارند؟ چون باید پاسخ بدهند که چرا این کار را به هزینه کلان سپرده‌اند به سیستمی که در لحظه حساس خطا می‌دهد.

وی افزود: یک چکش در قطار پیدا نمی‌شود تا شیشه را بشکنند و می‌گویند بودجه نیست، اما نمی‌گویند این حقوق‌های نجومی پس از کجا آمده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: وقتی یک مسئول در حادثه جان باختن تعدادی انسان بی‌گناه قبل از هرچیز از بیمه حرف می‌زند این همان تفکر اشرافی‌گری است؛  تا آخر پای پرونده قطار تبریز - مشهد هستیم و از استیضاح کوتاه نخواهیم آمد، حتی اگر تنها بمانم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت: وام ازدواج راکد می‌شود، اما از آن‌طرف به یک نفر وام چند ده میلیاردی داده می‌شود.

وی تصریح کرد: این مشکل اختصاص نامناسب بودجه که در دولت وجود دارد در دولت احمدی‌نژاد نیز وجود داشت و نیازمند حل اساسی است.

این نماینده جوان مجلس تصریح کرد: تدریس زبان ترکی در دانشگاه یک توطئه است، چرا که چون آینده شغلی ندارد کمتر کسی رغبت به انتخاب رشته می‌کند و این بهانه خواهد شد برای حذف آن؛ این زبان باید در مدارس تدریس شود.

حسن‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: باوجود رهبری مقتدر و مدبر دشمنان این کشور تهدیدهایشان اثری ندارد اما باید مانع از اختلافات داخلی و دوقطبی شدن جامعه گردید و بی شک مادامی که مسئولین ملت را صاحب اصلی نظام بدانند و عاشقانه خدمت کنند این نظام و کشور امن خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها