يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۵۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۵
ضیاء با اشاره به احتمال پخش ویژه برنامه "شب یلدا" با اجرای خودش از شبکه یک سیما، از تدارک تیتراژی غافلگیر کننده برای این برنامه سخن گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سید علی ضیاء مجری تلویزیون گفت: برای ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک طرحی را ارائه داده ایم.

وی ادامه داد: در صورت موافقت مدیران، ویژه برنامه "شب یلدا" در شبکه یک سیما را بنده اجرا می کنم.

مجری برنامه تلویزیونی "فرمول یک" همچنین تصریح کرد: در ویژه برنامه " شب یلدا" به تهیه کنندگی افشین حسین خانی همچنین از یک تیتراژ جدید رونمایی می کنیم.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: سعی می کنیم در برنامه ویژه شب یلدا از حضور هنرمندان محبوب استفاده کنیم و در عین حال گپ و گفت با مردم نیز که ایده اصلی طرح ما برای این برنامه بوده، از بخش های اصلی این ویژه برنامه است.

ضیاء افزود: در بخش هایی از ویژه برنامه "شب یلدا" مردم میهمان برنامه ما خواهند شد.

این مجری تلویزیون همچنین خاطرنشان کرد: تیتراژ ویژه برنامه " شب یلدا" یک سورپرایز خواهد بود که برای بیننده های تلویزیون در نظر گرفته ایم.

شایان ذکر است، ضیاء در کارنامه کاری خود سابقه اجرای ویژه برنامه شب یلدا در سال 1393 را هم دارد که در آن برنامه گفت و گوی جذاب و مفصلی را با بنیامین بهادری که در آن زمان یک سال از فوت همسرش زمان می گذشت، ترتیب داد.

گفتنی است، سید علی ضیاء هر روز برنامه صبحگاهی "فرمول یک" را از ساعت 6:30 تا 8:10 روی آنتن شبکه یک سیما دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها