کد خبر: ۴۰۴۷۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۲ آذر ۱۳۹۵
فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران تاکنون با برپایی ۱۲۰ بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف کشور به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار احمد اخوان صبح امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش "تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شهدای وحدت 2" اظهار داشت: هر جا مردم مناطق محروم کشور به خدمت نیاز داشته باشند سپاه به صورت جهادی وارد میدان می‌شود.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران تاکنون با برپایی 120 بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف کشور به 2 میلیون و 200 هزار نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کرده است. بیش از 13 هزار عمل جراحی در این بیمارستان‌ها انجام شده که 10 هزار عمل از این تعداد در مناطق جنوب شرق کشور بوده است.

اخوان با اشاره به اینکه امروز در 4 استان جنوب شرق کشور 12 بیمارستان صحرایی راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این بیمارستان‌ها گام مهمی در راستای خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم کشور است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سپاه تمام امکانات و توانمند بسیاری در بیمارستان‌های صحرایی بسیج کرده، تصریح کرد: بیمارستان‌های صحرایی در بحث امداد و درمان بسیار توانمند هستند. پیش بینی می‌شود 800 هزار نفر در مدت یک هفته در 12 بیمارستان صحرایی سپاه تحت پوشش خدمات بهداشت و درمان قرار بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها